sobota, 10 września 2016

Sukienka w paski od H&M







   Cześć!
  Te afrykańskie temperatury dają się we znaki. Pogoda iście plażowa a tu wrzesień i większość z nas po letnich urlopach już:( Nie, oczywiście, że nic nie marudzę, ciepło uwielbiam i lato gorące też. Niech trwa jak najdłużej. Nie bardzo lubię tylko robić zdjęcia w taki upał, bo człowiek cały się klei. Dobrze, że mam fotki w zanadrzu, robione jakieś dwa tygodnie temu, kiedy na dworze było dobrych kilka stopni mniej, a może nawet i dziesięć. Bowiem sukienka, którą mam na sobie do zwiewnych mgiełek nie należy i choć specjalnie gruba jakaś nie jest, to jednak na taki upalny dzień jak dziś, nie byłaby dobrym rozwiązaniem, no chyba, że na wczesny poranek lub na wieczór.
 Kupiłam ją jeszcze w lipcu, jakoś tak na tych pierwszych wyprzedażach. Oczywiście paski mnie przyciągnęły. Kolory też, no i czasem lubię się ubrać, tak dla odmiany, bardziej na sportowo.
Jak na sportowo, to muszą być trampki. Czerwone dodatki też chyba są tu dobrym rozwiązaniem, a może macie jakieś inne propozycje? Ciekawa jestem Waszych pomysłów na taką sportową sukienkę. Piszcie, chętnie się z nimi zapoznam:)








 Sukienka-H&M, torebka-nn, okulary- F&F, trampki-lokalny sklep.



Miłej niedzieli!
Pa!

36 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka:))czerwona torebka i okulary fantastycznie ożywiły zestaw:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze, że buty sportowe, bo ja sobie nie wyobrażam do tej sukienki żadnych szpilek ani sandałków.
    A ostatnio taka moda, że dziewczyny wszystko z eleganckimi butami noszą - co częstokroć mnie zadziwia, bo naprawdę nie rozumiem, jak można chciec codziennie męczyć stopy obcasami ;P

    Te wysokie temperatury mnie przerażają, bo w październiku - znając życie - z dnia na dzień nastąpi zimność i ciężko będzie człowiekowi od razu w grube kurtki wskoczyć :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, rozmyślałam o innych butach, bo przecież zdarza się widzieć szpilki i spodnie dresowe razem, ale jakoś to do mnie nie przemawia.
      Nie, no nie można latać ciągle na obcasach, zgadzam się:)

      Tak, a później zrobi się nagle zimno i nie zdążymy założyć sweterków i poncz. Dziwna pogoda. Pa!

      Usuń
  3. Jest idealnie. Buty jak trzeba. No, może jeszcze zwykłe sandały na płaskim, wyglądałyby równie spoko ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka, uwielbiam paski. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny fason ma ta sukienka, tak "tenisowa", dawno nie widziałam nic o takim kroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z ewa faktycznie tak tenisowa, a czerwone dodatki bardzo fajne.

      Usuń
    2. Rzeczywiście tenisowa, macie rację dziewczyny. Bardzo dziękuję!!

      Usuń
  6. Piękna! Dodatki fantastyczne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka, fajnie wygląda z trampkami.
    Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz a czerwone dodatki to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz w takiej sportowej i jednocześnie kobiecej stylizacji. Świetnie ożywiłaś ją czerwienią, pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tym zestawieniu, tak lekko i młodo! Połączenie pasków i czerwieni zawsze extra współgra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Od jakiegoś czasu uwielbiam paski, mam podobna sukienkę tylko granatowe paski.
    Połączenie ich z czerwienią to strzał w 10. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, u mnie ostatnio przybyło trochę pasków, że tak powiem w skrócie. Ładny wzór. Dziękuję!!

      Usuń
  12. Uwielbiam sukienki w paski:) podoba mi się połączenie z butami:)
    Bardzo pasuje Ci taka stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądają te paseczki z czerwonymi dodatkami, trampki kocham. Całość świetna - pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Paski nigdy mi się nie znudzą i chyba nigdy nie wyjdą z mody. Piękna jest ta sukienka!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sukienka, a połączenie z trampkami rewelacja, też tak zestawiam i sprawdza się za każdym razem!

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy