poniedziałek, 19 czerwca 2017

Długi, czarny sweter i czerwone szpilki






   Cześć!
  Korzystając z sobotniej niezbyt słonecznej i ciepłej  aury ubrałam się w czarny, długi kardigan. Kupiony jeszcze jesienią, czekał na swoją kolej. Tym razem chciałam, aby było bardziej elegancko dlatego są też czarne, wąskie spodnie, elegancka torebka, biało czarna bluzka w paski i czerwone szpilki. Do tego złote dodatki w formie wisiorka i zegarka.
Bluzka w paski, bo... lubię paski i jakoś bardziej mi tu ta bluzka  pasowała niż zwykła biała koszulowa.
Czerwone szpilki, ponieważ odrobina koloru w tego typu zestawach, to zawsze dobre rozwiązanie. Stylizacja staje się ciekawsza. Poza tym, zauważyłam, że paski w towarzystwie czerwonych dodatków, takich jak torebka czy buty, wyglądają stylowo i elegancko. A ja to lubię.
Paski... paski mogą nosić wszyscy. Odpowiednio zestawione wcale nas nie poszerzają, jak to niektórzy twierdzą. Gdy narzucimy np. właśnie taki długi kardigan, albo żakiet czy kamizelkę, otrzymujemy wyszczuplający efekt, a która z nas nie lubi takich efektów?
No i ten czerwony dodatek, który przyciąga wzrok, tym samym odwracając uwagę od tego czy owego. To są ogólnie znane zasady, ale czasem warto je przypomnieć.
Zapraszam:)








Kardigan-Lidl,bluzka-F&F, spodnie-H&M, szpilki-lokalny sklep, torebka, wisiorek-butik, zegarek-Lidl.


A tu ja i taki oto niecodziennego wyglądu, byczy pojazd, napotkany na czwartkowej trasie biegowej.


Do następnego!
Pa!

57 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw a czerwone szpilki dodają niezwykłej elegancji:)))ostatnie zdjęcie superrrr:))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony, to jednak czerwony, prawda to, przyznam nieskromnie;)
      Bardzo dziękuję Reniu:)))

      Usuń
  2. Zapomniałam napisać że masz piękną torebkę:))))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw, torebka jest genialna:)
    www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki klasyczny zestaw zawsze się obroni. Cudna torba, no i szpileczki :)
    Moc ciepłych pozdrowień. Posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no jakoś tak mnie zawsze w stronę klasyki ciągnie. Bardzo mi miło, że Ci się podoba:) Pozdrowienia złapałam:) Dziękuję pięknie!

      Usuń
  5. Śliczny zestaw, bardzo spodobał mi się ten wisior na tle pasków!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancko i stylowo :) Idealna stylizacja na chłodniejsze dni :)
    Ostatnie zdjęcie mega :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka Ty jesteś elegancka, Ewo!
    Potwierdza się tylko moja teoria, że żeby wyglądać stylowo nie trzeba się odziewać wyłącznie w garsonki i sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, bo jakoś nie bardzo sobie siebie w garsonce wyobrażam, a Ciebie, to już zupełnie nie;)
      Dziękuję serdecznie Martyna<3

      Usuń
  8. Jeeeju! Zazdroszczę swetra! Dlaczego ja nigdy nie zaglądam do Lidla!(aaa, bo go nie ma u mnie w miejscowości :D). A tak serio, to jest naprawdę świetny, czegoś takiego mi brak w szafie. ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzieś w pobliżu? Też nie ma? Lidl ma fajne ciuchy i dobrze się piorą i noszą. Wiem coś o tym.
      Dzięki Sylwia:))

      Usuń
  9. Pięknie ! Uwielbiam takie stylizzacje, i te paski <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, sweter super, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę taki super kardigan z Lidla! :) bardzo fajnie ci w tych dłuższych włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no z Lidla i naprawdę dobrej jakości.
      Włosy może uda mi się zapuścić. Dzięki Magda:)

      Usuń
  12. Czerwień i pasy:* super zestaw:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne, spójne zestawienie :) szpilki świetnie ożywiają całość i czynią ją elegancką i kobiecą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie długie kardigany , a połączenie czerwonych szpilek do tej stylizacji było strzałem w 10 ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe słowa, dziękuję serdecznie:))

      Usuń
  15. Moje ulubione paseczki, świetny zestaw, pięknie wyglądasz, szpilki "porywam". To wisienka na torcie całego zestawu. Świetna, delikatna biżuteria uzupełnia całość...pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szpilek nie oddam, strasznie mi się spodobały:)
      Dziękuję serdecznie Basiu:)

      Usuń
  16. Piękna i elegancka stylizacja:) prześliczne szpilki i spodnie:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszysz oczy ta stylizacja :) Piekny dlugi kardigan jak plaszcz,super :) paski i czarne cygaretki ,drugi raz super :) a czerwone szpilki to wielkie trzecie super :)Bardzo lubie takie stylizacje ,oj bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to ja bardzo i potrójnie dziękuję:) Twoje słowa sprawiają mi niesamowitą przyjemność:)

      Usuń
  18. Paski zawsze kojarza mi się z latem i morzem. Twoja stylówka śliczna, czerwone szpilki dodają charakteru. A zdjecie byczego autko rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rachunek, że z latem, też tak myślę:)
      Dziękuję Ci bardzo:)

      Usuń
  19. Bardzo ładnie Ewuś, elegancko ale bez zadęcia ☺ Mam to samo zdanie o pasach i poszerzaniu i czerwonych dodatkach co Ty ☺ Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadęcia staram się unikać. Ja taka normalna dziewczyna jestem.
      Dziękuję Ola:))

      Usuń
  20. Pięknie Ci w tym kardoganie. Wyglądasz bardzo elegancko i gustownie :-)) Czerwone szpilki to świetny dodatek! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo podobają mi się takie kolorystyczne akcenty.
      Cieszę się, że Ci się podoba. Dziękuję :))

      Usuń
  21. Bardzo lubię długie swetry. Świetnie wszystko skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem, jak to sie dzieje ale przez kilka lat poruszania się po blogosferze nie znałam praktycznie żadnego bloga fashion kobitek w moim wieku a tu w ciągu kilku dni trafiam na kolejny świetny blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bardzo mi miło z tego powodu. A i ja do Ciebie zajrzę. Pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Wow, zachwycam się :) Klasyka to jest to co uwielbiam.
    Wyglądasz niezwykle stylowo:))) Kardigan bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewa!!! Wyglądasz wspaniale... szyk i klasa, to najlepsze określenia dla tego zestawu :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi sie taki zestaw! :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely post dear, I like it a lot :)
    I'm following you now #70, how about to visit my blog and follow me back, I would be glad? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylizacja! Uwielbiam czerwone półbuty.

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post and photos|look really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja,buty skradły moje serce sa cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy