piątek, 13 kwietnia 2018

Wiosenne zmiany






   Cześć!
 Wiosenne zmiany... Na razie jedna, taka najbardziej widoczna, bo na głowie. Mnie się podoba, innym różnie, jak zawsze zdania podzielone. Poza tym, w dzisiejszym moim zestawie, ktoś by powiedział, że nic ciekawego się nie dzieje. Ot zwyczajny zwyklaczek. Ale co ja poradzę na to, że mam słabość do oversizowych swetrów, rękawów 3\4, stonowanych kolorów i ogólnie prostych form. Taki jest też lekki sweter, który mam na sobie, prosty i cudowny. Zawsze przydatny, można go użyć do wielu zestawów, zabrać ze sobą na wszelki wypadek, na chłodniejszy dzień lub wieczór, spakować do wakacyjnej walizki itp., itd.. Założony do ołówkowej spódnicy lub  prostych, materiałowych spodni, stworzy elegancki zestaw, ale bez zadęcia. Jego lekko trapezowa forma sprawia, że odnajdzie się właśnie w eleganckich zestawach, takich na luzie, których często potrzebujemy, np. gdy idziemy załatwić jakąś ważną sprawę.
Zapraszam :)








Sweter-H&M, spodnie, zegarek-Lidl, czółenka Deichmann, torebka-CCC.





  Z serii "Kilka minut dla zdrowia i urody"

  Jeśli masz kłopot z tłustą cerą

Wspaniałą maseczkę do tłustej skóry możesz przygotować z  ugotowanego i rozgniecionego na miazgę ziemniaka zmieszanego z sokiem z kiszonej kapusty. Regularnie stosowana odświeża i ujędrnia skórę.

Słonecznego weekendu!
 Pa!

32 komentarze:

  1. Ewuś mnie się ta nowa głowa bardzo podoba, charakternie ☺ Sweterek super i masz rację, że uniwersalny, sprawdził się tu i na pewno sprawdza się w wielu sytuacjach ☺ Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie się podoba Twoje nowe wydanie. W jasnych włosach było Ci ładnie, w tych także. To znaczy, że masz taki typ urody, który nie musi obawiać się zmian.:)
    Ja ostatnio przymierzyłam perukę w kolorze jasnego brązu, ponieważ też rozważam zmianę koloru... I niestety wyglądałam strasznie:), więc póki co zostaję przy ciemnych włosach.
    A zwyklak bardzo wysmakowany. Dla mnie to sztuka nosić proste ubrania i wyglądać szykownie.
    Miłego weekendu Ewuś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niedobrze jest mi w zbyt ciepłych odcieniach, to wiem. Ciebie natomiast widzę tylko w ciemnych, takich jak masz.
      Cieszę się, że Ci się podoba, dziękuję serdecznie :))

      Usuń
  3. Pierwsze to kolor włosów. Szczerze to i blond i ten kolor jest dla Ciebie bardzo dobry. Bardzo lubię Cię w blondzie, ale czemu czasami nie poszaleć.
    😃 Sweter śliczny, moje kolorki. Całość super, buziaki 😚😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, miło mi, a zamysł jest taki, żeby wrócić do naturalnych włosów. Zobaczymy, bo to zdaję się długa droga :)
      Dziękuję! :))

      Usuń
  4. Bardzo fajne zmiany:)fryzurka jest super i najważniejsze że Ty dobrze się w niej czujesz:))sweter bardzo mi się podoba i tak jak napisałaś ma wiele możliwości:))najlepiej ubierać na siebie to w czym nam samym jest wygodnie i dobrze się czujemy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, Ewciu, torby pewnie nie masz z nowej kolekcji, nie?
    Jest piękna, podoba mi się najbardziej tutaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę, to dokładnie kupiłam dzień po świętach Bożego Narodzenia. Też mi się podoba bardzo. Dzięki Martyna ☺

      Usuń
  6. Zmiana duża zwłaszcza iż przyzwyczaiłam się bardzo do Twojego blondu. Świetnie wyglądasz w tym kolorze, ja również myślę nad zmianą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię na blogach zwykłe zwyklaki, bo one najwięcej o nas mówią ;)
    Zmiana - każda fajna, lubię eksperymenty i zmiany na włosach bardzo, chociaż ostatnimi czasy tylko na chwilkę, bo jednak najbardziej lubię jasnoblond ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Zwyklaki dodatkowo są bardzo potrzebne.
      Blondy też lubię i nikt nie powiedział, że zmiana na zawsze, pewnie wrócę do blondu, tylko nie tak zaraz. W ogóle, zobaczę jak będzie się trzymał ten kolor na moich włosach.

      Usuń
  8. Fajny "zwyklak" zawsze się przyda. Nie wyobrażam sobie bez niego dnia codziennego albo weekendu. Zmiana ogromna :) ale z włosami tak bywa. Czasem właśnie fryzura tworzy całą stylizację. Mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Jolu, bardzo mi miło :)0

      Usuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczna jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zwyklak, fajna fryzurka, pasuje Ci ta zmiana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo,fajnie Ci w tym kolorze wlosow :) Dla mnie ten zestaw jest bardzo fajny ....lubie duze swetry i lubie jeansy,wiec dla mnie to niezwyklak a kapitalny look :) Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺, a najlepsze jest to, że dwie koleżanki z pracy poszły moim śladem. Czasem trzeba się odważyć.
      Bardzo lubię, jak Ty mi tak piszesz, to bardzo przyjemne, dziękuję serdecznie 😘

      Usuń
  12. Bardzo ładny kolor włosów, świetnie w nich wyglądasz. Pięknie, wiosennie, lekko....w cudownej, wiosennej scenerii...pozdrawiam Ewo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Basiu, to bardzo miłe 😘

      Usuń
  13. Ewuniu zmiana bardzo mi się podoba, ślicznie wyglądasz w tym kolorze :) Z własnego doświadczenia wiem, że potrzeba czasu na to, aby wrócić do naturalnego koloru włosów. Mi zajęło to rok, ale całkowicie zeszłam z farby i teraz cieszę się naturalnym kolorem :)
    Co do zestawu to ja bardzo lubię takie zwyklaki :) Świetna torba :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może właśnie i ja wrócę do naturalnego, może z brązu będzie łatwiej, zobaczę, na razie jest ok ☺
      Dziękuję pięknie za miłe słowa ☺☺

      Usuń
  14. Świetna stylizacja na co dzień, świetnie sprawdzi sie zarówno w biurze jak i na spotkaniu z koleżanką. Sweterek cudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie się zgadzam, może być i do pracy, jak najbardziej ☺
      Dziękuję ☺

      Usuń
  15. Ewa, co za zmiana!!! Podoba mi się bardzo :)!!!
    Stylizacja też jest fajna, takie swetry zawsze się sprawdzają :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Justyna :)) Taki komentarz, to przyjemność 😘

      Usuń
  16. Bardzo fajny luźny strój i ładna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie i wiosennie:) śliczny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy