wtorek, 3 grudnia 2019

Szary płaszcz i czerwień




    Są takie rzeczy, które powinny znaleźć się w damskiej szafie. Jak to się mówi, niezbędne, na których, albo przy pomocy których można zbudować wiele zestawów. Zdaje mi się, że do takich rzeczy należy szary płaszcz. Pasuje niemal do wszystkiego, co będę starała się pokazać, zakładając go do różnych zestawów. Dzisiaj szary płaszcz, a właściwie melanżowy, w towarzystwie... szarości. Czyli szary sweter, szara spódnica, w nieco jaśniejszym odcieniu i szare rajstopy. Sweter uatrakcyjniłam wiązanym kołnierzykiem, a całość granatowo, czerwono, białym szalem, czarną prostą torebką oraz botkami w soczystym, czerwonym kolorze. Przyda się odrobina energii w te pochmurne dni. Poza tym zauważyłam, że czerwony ładnie współgra z szarymi odcieniami, bo nie ma takiego kontrastu. Oczywiście muszą być rękawiczki. Strasznie marznę, a w ręce szczególnie. Także u mnie rękawiczki pełnią dwie funkcje, grzewczą i jako dodatek :)
Zapraszam do pooglądania :)









Płaszcz-Sinsay, sweter-Reserved, kołnierzyk-Allegro, spódnica-Pepco, botki-CCC, torebka-Anna Field, Zalando, szal- miejscowy butik, rękawiczki-F&F.



Do następnego!
Pa!

37 komentarzy:

  1. Szarość z czerwienią jak najbardziej! To już klasyka chyba... Bardzo ładnie się prezentujesz w tej stylizacji Ewo :) Pozdrawiam, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szary płaszcz podobnie jak czarny pasuje do wszystkiego:))Twój jest bardzo ładny:))świetnie ożywiłaś całość czerwonymi butami:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi te butki wpadły w oczy, że nie mogłam się oprzeć. Dziękuję Reniu ☺☺

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji, piękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś cieszę się, że wreszcie mogę Cię odwiedzić.:)
    Płaszczyk daje wiele możliwości zestawów. Szal mnie zachwycił. Cały zestaw zgrabnie się prezentuje. Mam ochotę kupić te botki :) Widziałam je w CCC i też mnie zachwyciły.
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś Basiu i bardzo dziękuję za miłe słowa ☺☺
      Jak masz ochotę na te botki, to kup. Są wygodne, no i ten kolor. Energiczny i przyciąga oko :))

      Usuń
  5. Ja również bez rękawiczek ani rusz;-) Bardo podoba mi się fason i długość Twojego płaszczyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja. Buty świetne, nie da sie przejść i nie zwrócić na nie uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwracają uwagę, zauważyłam :) Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię szarości a jeszcze z czerwienią to już 👍👍❤️❤️ wprost uwielbiam. Super całość Ewa, co do rękawiczek to mam sporo, bo to świetny dodatek i jeszcze praktyczny... pozdrawiam cieplutko 💞, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację Basiu, rękawiczki, to świetny dodatek. Też mam kilka par. Dziękuję pięknie za miły komentarz :))

      Usuń
  8. Bardzo ładny zestaw, spokojny mimo czerwonych butków, jest elegancko, pozdrawiam Babooshkastyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię do szarości dodatek czerwieni:))
    Pięknie ograłaś ten płaszcz!
    Super wyglądasz w całości!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba takie zestawienie kolorystyczne. Przemawia do mnie prosty, klasyczny styl. Super stylizacja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba najbardziej ten styl lubię. Jest mi najbliższy. Dziękuję pięknie ☺

      Usuń
  11. Jak zawsze zachwycam się kratą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bardzo bardzo podoba mi się płaszcz. Nie tylko, że siwy. Ale ten fason... ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy podobny gust, co do fasonów ☺ dzięki ☺

      Usuń
  13. Udana stylizacja :) Buty fajnie komponują się z cała resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Płaszczyk super się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi ten płaszczyk przypadł do gustu 😊 dziękuję ☺

      Usuń
  15. Oh very cute style, the boots are fabulous
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz jest cudowny. Podoba mi się Ewuniu, że założyłaś czerwone botki. Jest kobieco, ale z pazurem :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ten płaszczyk, Szczęśliwego Nowego Roku ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko pięknie się że sobą łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny płaszczy, czasami to szarość jest mega kolorowa i piękna w swoich różnych odcieniach, Świetny akcent. Całość bardzo podoba mi się. Ewuniu Wszystkiego Naj Najlepszego w Nowym Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lila za miłe słowa ☺ Pozdrawiam ☺

      Usuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy