niedziela, 21 lutego 2021

Krótki golf i spodnie w kratę

 

   

   Hej!

 Mamy dziś piękną słoneczną niedzielę, po pięknej sobocie zresztą. Można spotkać wielu spacerowiczów, biegaczy, kijkarzy i rowerzystów. W taki ładny dzień, to aż się chce wyjść z domu. My wybraliśmy się na dłuuugi spacer :) Przy okazji są też zdjęcia. To nic, że padła bateria w aparacie, zawsze można skorzystać z aparatu w telefonie. 

 Mój dzisiejszy spacerowy zestaw to krótki, zielonkawy golf o grubym splocie. Do tego przykrótkie spodnie w kratę, botki na niedużym słupku, krótka kurtka, torebka i szal. Wszystko utrzymane w spokojnych kolorach, jedynie torebka nieco bardziej rzuca się w oczy, współgrając tym samym z kolorem kratki na spodniach oraz z szalem. Pastelowy zielony kolor golfa, to takie pierwsze tchnienie wiosny. Coś czuję, że będzie to mój ulubiony sweter. Niby wydaje się gruby, ale taki nie jest. Do tego lekki i przyjemny, akurat na pierwsze wiosenne dni.









Kurtka-Orsay, golf-House, spodnie-Lidl, botki-CCC, torebka-Bonprix, szal-nn.





 Miłego tygodnia życzę!
Pa!

31 komentarzy:

  1. Dzisiaj piękna pogoda, można było pozwolić sobie na małe rozbieranki. Ładny kolor golfa, super ze spodniami w kratkę. Wiosna już tuż, tuż...pozdrawiam Ewa i miłego tygodnia Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda piękna pogoda 😀🌞 A dzisiaj to i bez kurtki można śmigać. Dzisiaj znaczy czwartek 😀 Dziękuję Basiu 🙂💚

      Usuń
  2. Oj, uwielbiam nosić takie przykrótkie porteczki :) Cały zestaw bardzo mi sie podoba :) A pogoda? Olśmiewająca jak na tę porę roku. Oby tylko ponownie nie wróciły siarczyste mrozy... Pozdrawiam, Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je jeszcze nieco skróciłam. Chciałam żeby były nad botki. Mrozy.. na ten czas wystarczy, niech wracają w grudniu, tylko nie takie mocne. Teraz czekamy na słoneczną wiosnę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne spodnie, widziałam je w gazetce i bardzo mi się spodobały. Świetnie pasują z golfem. Cały zestaw stworzony na takie przedwiosenne spacery. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, na przedwiosenne spacery, kiedy jeszcze czuć chłodny wiatr.
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja :) Bardzo podobają mi się te spodnie :) Też muszę sobie kupić jakieś w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, kup sobie. W sklepach jest wybór. I zawsze to jakaś odmiana od dżinsów.
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Zestaw idealny na spacer:))bardzo ładnie w nim wyglądasz:)))fajne spodnie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo też lubię ten zestaw, jest mega wygodny :) Dziękuję Reniu :))

      Usuń
  6. Świetna stylizacja, fajny sweter, golf idealnie okala szyję co jest dużym plusem, bo często w golfach robi się taki bezkształtny obwarzanek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Z golfami tak bywa, że albo za luźne i leżą zbyt daleko albo są za ciasne. Tych drugich nie lubię, musi być luz i dobrze jak golf jest taki trochę wyższy właśnie. Ten spodobał mi się od razu, już na manekinie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. mega mi się podobają te spodnie ;) są bardzo w moim guście! :) ale jakoś nigdy nie mogę znaleźc nic dla siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, to widzisz spotkałam je w Lidlu, przy zwykłych zakupach. Tak często bywa, ale jest wybór i w sieciówkach, także na pewno coś znajdziesz. Dzięki :)

      Usuń
    2. A ja niestety lidla mam akurat mega daleko i jakoś nigdy mi po dordze, więc z tym do dupy... ;) ale mam nadzieję, że niedługo to się zmieni bo tam są same cudeńka!

      Usuń
  8. Bardzo dobrze całość się prezentuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie zamieszałaś z tymi kratami!!! Super te portki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj super, lubię je bardzo 😀 Dziękuję 🙂

      Usuń
  10. Oh so nice style I love it the boots
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Kratka to jeden z moich ulubionych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie spodnie w kratke a w tym sezonie znowu są modne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasycznie i elegancko :)
    Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam spodnie typu cygaretki, mam kilka par i lubię je nosić. Twoje są sliczne, bardzo ładnie je zestawiłaś. Super!!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy