niedziela, 9 maja 2021

Koszulo kurtka

 


    Koszulo kurtka albo kurtka koszulowa w pięknym pastelowym fiolecie. Uwielbiam ten kolor, fason, materiał i wszystko :) To mój niedawny nowy nabytek z którego jestem mega zadowolona. Ogólnie polecam ten fason. Jest wygodny i uniwersalny. Kurtkę można łączyć z wieloma rzeczami. Sprawdzi się w wielu zestawach. No i ostatnio na czasie, jak to się mówi.

 U mnie dziś z czarnymi dodatkami, czyli założyłam wąskie spodnie z delikatnymi suwakami u dołu nogawek.  Nieco przypominają spodnie dresowe, ale takie nie są. Do tego czarno biała koszula, czółenka i czarna torba. Na co dzień, do pracy i na niedzielny spacer.







Koszulo kurtka-Aliexpress, koszula-Lidl, spodnie_H&M, torebka-Anna Field Zalando, czółenka-Deichmann. 





                Nareszcie widać wiosnę w parku :)





Miłej niedzieli życzę!
Do następnego!
Pa!


23 komentarze:

  1. Bardzo fajna jest ta koszulo kurtka:))piękne zdjęcia:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten odcień fioletu, mam płaszczydełko w kratę taką <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Piękny kolor i fason. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Taki cień na powiekach też bardzo lubię 🙂

      Usuń
  5. Piekna stylizacja i jedna z Twoich najlepszych! Koszula jest swietna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę 😀😀 Dzięki wielkie 😀💜

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba kolor Twojej kurtki, świetna całość, serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka faktycznie prezentuje się świetnie. I ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czasem postawić na kolor, a tu jest jeszcze fason i jakość 🙂 Dziękuję 🙂

      Usuń
  8. Ooo jednak ją zamówiłaś :) Widzę, że rozmiar idealny, bardzo ładnie ci w niej :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest super!Jestem zadowolona jak nie wiem co. W sumie dzięki temu, że Ty ją pokazałaś. Pozdrawiam 🙂

      Usuń
  9. Świetna jest!!! I ma obłędnie, piękny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy