niedziela, 24 kwietnia 2022

Ramoneska od bonprix

 

  

     Są takie ubrania, które w damskiej szafie znaleźć się powinny. I do nich należy miedzy innymi, krótka czarna kurtka, potocznie zwana ramoneską. Chyba nie muszę pisać i omawiać, jakie posiada zalety taki ciuch. Pasuje niemalże do wszystkiego i dla osób w naprawdę w różnym wieku, począwszy od siedmiolatków :) a kończywszy gdzieś tam daleko, daleko...

  U mnie dziś ta wspaniała krótka kurtka w zestawie z długą sukienką w drobne kwiaty. Do tego czarne częściowo lakierowane sznurowane buty oraz czarna mała torebka. Prosty i wygodny zestaw. Takie lubię najbardziej :)







Ramoneska-bonprix, sukienka-Reserved, buty-bonprix, torebka-market Netto.





Dobrego tygodnia życzę!
Do następnego!
Pa!

21 komentarzy:

  1. Masz racje to kurtka ponadczasowa:)))pięknie wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tym zestawie Ewo :)
    A ja dokończę sprawę różowego płaszcza. Otóż kupiłam 40, bo taki rozmiar noszę. Niestety był dużo za duży. Odesłałam i znów szukanie 38. no ale udało się. I mam :) Dziękuję za inspirację :) Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pola 🙂
      Fajnie, że Ci się udało dopiąć swego 👍 Mój też jest trochę zaobszerny, ale musi tak być. Nie było rozmiaru żeby wymienić a oddawać nie chciałam. Guziki trochę przesunęłam i jest lepiej. A tak na marginesie, to gdzie znalazłaś, nz allegro czy domodi, bo i tu i tu widziałam?

      Usuń
    2. Na allegro. A powiem Ci jeszcze, że teraz takie za duże płaszcze i garnitury są trendy😁😁😁Więc jakby co, to mamy ok👌Pozdrawiam...

      Usuń
  3. Piękna ramoneska - właśnie takiej szukałam
    Podoba mi się to połączenie z sukienka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂 No ja powiem, że też trochę szukałam. Przez internet nie można nic dotknąć, ale się udało. Moja ma bardzo przyjemny materiał. W sensie, że dobrej jakości jest ta eko skóra. Mięsista taka, więc powinna się dobrze nosić. Pozdrawiam 🙂

      Usuń
  4. A mnie urzekła ta piękna sukienka, te kolory.. choć oczywiście ramoneska jak najbardziej na tak:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tą sukienkę, też mi się podoba niezmiennie🙂 Dziękuję 🙂

      Usuń
  5. Super zestaw, łączka... ale z pazurkiem:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw. Wyglądasz pięknie i baaardzo dziewczęco. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie prezentuje się ta kurtka, a sukienka jeszcze ładniej 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację! Taka kurtka pasuje do wszystkiego!
    Lubię ją w takim zestawieniu, jak pokazujesz...z delikatną sukienką:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ramoneska , masz rację, jest ponadczasowa.
    Super Ewuś z tą sukienką.
    Pozdrawiam Cię wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, miło, że jesteś Basiu 🙂🙂 Dziękuję i pozdrawiam również 🙂

      Usuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy