poniedziałek, 23 stycznia 2023

Krótki płaszcz


  Cześć!

 Witam wszystkich w Nowym Roku :) Pierwsza połowa stycznia była niemal wiosenna, ale ja wiedziałam, że zima zima jeszcze będzie. Stąd też moje nowe zamówienie z bonprix, a mianowicie krótki pikowany czarny płaszcz z kapturem obszytym futerkiem [reklama].

 Nie jest ani gruby, ani cienki, taki średni, jak chciałam. Dobra długość i do spodni i do spódnic, i do botków, i do kozaków, choć w tych drugich jakoś ostatnio prawie nie chodzę. Jednak botki lub trapery przodują, co oczywiście może się wkrótce zmienić, bo kobieta zmienną jest zwłaszcza jeśli chodzi o ubiór.

 Jak zima i zimno, to musi być coś na głowę. I tu dziś moje ulubione nakrycie głowy, czyli beret. Fioletowy. Piękny, jak dla mnie kolor.




Krótki płaszcz-bonprix, sweter-Pepco,spodnie,botki-Lidl, beret-nn.






  No to miłego tygodnia życzę :) 
I do następnego!
Pa!

20 komentarzy:

  1. A wiesz, że dzisiaj pomyślałam o Tobie Ewo :) Bo spojrzałam na mój różowy płaszcz, który kupiłam dzięki Tobie... A nie założyłam go jeszcze ani jeden raz...
    Tak jakoś wyszło. Liczę, że nastąpi to wiosną :)
    Beret piękny, też kupiłam komplet - szal i czapkę w pięknym kolorze fiołkowym, za który dostaję wiele komplementów :)
    Kurtka też ładna i praktyczna :) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe 🙂 Dziękuję. Ja w swoim też jeszcze niewiele chodziłam, ale byle do wiosny, to założę. Zimą lepiej coś cieplejszego założyć i praktycznego, do codziennego chodzenia. A fiołkowe kolory wszelkie lubię bardzo. Beret, czapka czy szalik w żywszym kolorze fajnie urozmaicają nasze zimowe zestawy. Od razu robi się pogodniej. Pozdrawiam 🙂

      Usuń
  2. Piękny płaszcz i widać że wygodny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. To się cieszę, dzięki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, śmigam w nim co dzień 🙂 Dziękuję pięknie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kurtka, dobra długość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, długość bardzo dobra. Jestem mega zadowolona 😀 Dziękuję 🙂

      Usuń
  6. Taki płaszcz jest jest idealny!
    Miałam kiedyś podobny, ale Tiger mi porwał;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porwał!? No nie 😲 Dobrze, że moja psinka mała, to może podobnych strat nie będzie.
      Dziękuję! :))

      Usuń
  7. Świetny płaszcz, a beret, jako akcent kolorystyczny wygląda super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny płaszczyk. :)
    Pozdrowienia posyłam Ewuś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, cieszę się, że jesteś 😀 i dziękuję pięknie 😀

      Usuń
  9. Krótki płaszcz to modny element garderoby, który doskonale nadaje się na wiosnę i jesień. Jest to często lekki i przewiewny ubiór, który zapewnia komfort termiczny i jednocześnie dodaje stylizacji elegancji.
    https://zawszemodne.pl/obuwie-741_nelli-blu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna kurteczka, Ewo 😊.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz!Ta kurtka-płaszcz super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj rozglądam się za tego typu płaszczem / dłuższą kurtką. Może niekoniecznie w czerni, ale w jaśniejszym kolorze. W taką zimę, jaką mamy obecnie, przyda się bez wątpienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna długość płaszczyka- nie za krótki, nie za długi :)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy