piątek, 20 października 2017

CODZIENNA ELEGANCJA





  Cześć!
  Zawsze na miejscu biała bluzka (u mnie dziś o charakterze bardziej sportowym), bawełniana, z rękawami 3/4 oraz sympatycznym zdobieniem z boku udającym kieszonkę, granatowe cygaretki, szary kardigan, granatowe, skórzane pantofle i duża, granatowa torba oraz jako kolorystyczny, wesoły akcent-mocno niebieskie okulary, to moja propozycja na codzienną elegancję jak i na zbliżający się weekend. Największy ruch zakupowy odbywa się w piątek i w sobotę i wtedy nie ma to jak wygodny ale i modny strój. Dodatkowo buty na niewielkim  kwadratowym obcasie ułatwiają prowadzenie auta, bo przecież często na zakupy wybieramy się samochodem. Nie wiem jak tam u Was dziewczyny w tym względzie, ale mnie się lepiej jeździ właśnie w butach tego typu. W szpilkach albo w jakichś innych butach na wysokim obcasie nie czuję się zbyt dobrze za kierownicą. Aczkolwiek znam i widuję kobitki, którym to nie przeszkadza. Może to kwestia wprawy? Nie wiem.
Zapraszam do obejrzenia.








Bluzka-miejscowy butik, cygaretki-H&M, kardigan-Pepco, torba-Biedronka, buty-miejscowy sklep, okulary-Kodano/Moretti.

Miłego weekendu!
Pa!

45 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie- takie na luzie z jednej strony a szykowne z drugiej- super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można namieszać/pomieszać, byle nie przesadzić:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  2. Super look :) Uwielbiam takie eleganckie stylizacje na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty wyglądają na bardzo wygodne, kolor oprawek okularów to mój ulubiony odcień Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są wygodne. A kolor piękny, potwierdzam:))
      Dzięki:)

      Usuń
  4. śliczny sweterek. Okulary pięknie wpasowały się w stylizację !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Mnie się podoba tak trochę po męsku ;) Świetne te butaski i spodnie, a razem to już w ogółe! :) :)
    Co do jeżdżenia autem, to ja tylko jako pasażer, tak więc buty obojętnie jakie zakładam, to daję radę :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo:)))
      Jako pasażer też dobrze. U mnie się zdarzało, że brałam buty na zmianę.
      Dzięki!!!

      Usuń
  6. Nie przepadam za męskim stylem ale biała bluzeczka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, aż tak po męsku strasznie nie jest. Dzięki!

      Usuń
  7. Bardzo fajny zestaw! Casualowy i dla każdego :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, dla każdego:) Oczywiście, że zajrzę, pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Wygodnie i bardzo elegancko:)))świetne buty:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz, prosto a jednak elegancko. Buty świetne, ja takich nie lubię, źle się w nich czuję / chyba za mała jestem/ dlatego uwielbiam obcasy. Co do samochodu to prowadzę w obcasach, wcale mi to nie przeszkadza. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem żyrafą, ale lubię takie buty i chodzę często, są mega wygodne.
      Co do jazdy samochodem, to też, w niewysokich obcasach, ale chodziło mi bardziej o szpilki lub koturny.
      Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  11. Jeszcze raz bardzo dziekuję za odwiedziny i czekam na kolejny post u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory, świetnie ze sobą współgrają. Bardzo ładnie wyglądasz. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylówka! Uwielbiam taką codzienną elegancję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. No... Powiem Ci, że te buty są świetne i robią bardzo dobrze dla tej stylówki!
    Super całość!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się bardzo cieszę, bo często dziewczyny, to za obcasami są, a one nie zawsze i nie wszędzie przecież.
      Serdeczne dzięki!!!

      Usuń
  15. Te oprawki to zdecydowana kropka nad "i" w tym zestawie :) super! Miłego dnia. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajny zestaw biegający, super te wszystkie granaty podkrącone karmelkami i skontrastowane bielą z melanżową szarością :) I wisienkowe na torcie oprawki :) cudne :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy