środa, 14 lutego 2018

Zaful - moje zamówienie







  Cześć!
 Witam serdecznie i dziękuje za przemiłe komentarze pod ostatnim postem.
Dzisiaj chcę Wam zaprezentować rzeczy, które zamówiłam w sklepie internetowym Zaful. Muszę przyznać, że zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko i sprawnie, także byłam mile zaskoczona. Wybrałam koszulę w prążki i spodnie w kratę.
Koszula jest, jak widać, w biało niebieskie prążki z delikatnym haftem. Niby elegancka, ale doszyta u dołu falbanka nadaje jej lekkiego, neutralnego charakteru, także może być na wiele okazji. Żeby zestaw był  bardziej kobiecy założyłam czerwone szpilki. To zawsze dobre rozwiązanie. 
Do spodni zaś założyłam białą koszulę i dla ciekawszego efektu zawiązałam pod szyją cienki szalik w cętki w kolorach szaro czarnych. Można też zarzucić na ramiona lekki sweterek. Przy tego typu spodniach dobrze wyglądają buty na obcasie i takie też są. 
Zapraszam do pooglądania.

Hi!
Today I want to show you things bought in internet store Zaful. Ordered items were delivered fast and efficient. I was a pleasant surprise for me. I chose striped shirt and plaid pants. The shirt has white blue stripes, it is elegant and can be on difrennt occasions. 
The pants are cool and I like that length. 







Koszula

Striped Embroidery High Low Hem Shirt

spodnie - Esmara Lidl, szpilki - butik.







koszula, szalik - nn, czółenka - Deichmann, sweter - Lidl



Do następnego!
Pa!

21 komentarzy:

  1. Łał, koszulę porywam - cudna, no i doskonale wiesz, że ślicznie Ci w niebieskościach.
    Spodnie też ciekawe. A szalik "dzikuskowaty" :)
    Jakoś mam opory, by tam zamawiać, że cosik poknocę...
    Pozdrawiam Cię ciepło. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, koszula ładna, przyznaję :)
      Nic byś nie poknociła, zamawia się jak na innych stronach.
      Dziękuję :)))

      Usuń
  2. Koszula w paski super, ma bardzo ciekawy krój, drugi zestaw też świetny, bardzo zgrabnie wyglądasz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta koszula! Bardzo mi się pdooba

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, tylko mogłam zamówić rozmiar mniejszą. Dziękuję :)

      Usuń
  4. Piękne rzeczy zamówiłaś Ewuniu :) Koszula ma piękny kolor a spodniami się zachwycam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna klasyka - szczególnie zestaw drugi przypadł mi do gustu, ale pierwszy też jest bardzo ciekawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie osobiście bardziej podobasz się w drugiej wersji, świetnie się prezentujesz w spodniach w kratę i białej klasycznej koszuli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście, fajne te spodnie, też mi się podobają :) Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  7. Świetna koszula i ślicznie Ci w błękicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest świetna, podobają mi się bardzo te mini hafty. W szarych spodniach wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest świetna!!! Sama chętnie bym taką kupiła :)!!!
    Spodnie w kratkę już mam :D!!!

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy