poniedziałek, 18 czerwca 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 16


    Dziki ogród / Wild Garden 


  Cześć!
  Stawiam się na kolejnym wyzwaniu naszej fejsbukowej grupy, choć nie mam stuprocentowego przekonania czy aby na pewno wyszedł mi zestaw pod tytułem "Dziki ogród"? Raczej jest to mały ogródek i nie taki znowu dziki, ale jest :) Jak dziki, to według mnie, może tam być wszystko , dlatego też skupiłam się na tym, aby było sporo dodatków. Oczywiście zapomniałam zabrać na zdjęcia ogrodniczych rękawiczek w kwiatki, nad czym strasznie boleję, ale cóż, przepadło. Może innym razem. 
Dzisiejszy mój zestaw utrzymany jest w zielono-morskiej i granatowo-niebieskiej tonacji. Na bluzce widać tłoczone kwiaty, spódnica też w kwiaty, sandały również z kwiatem. Kwiatowe wzory występują dziś na każdej części naszej garderoby. W kwiaty może być chyba wszystko. I w sumie dobrze, bo to piękny kobiecy wzór, no i kiedy jak nie wiosną i latem? 
Znalazłam w szufladzie jeszcze pasek w kolorze morskim, który idealnie się wpasował oraz dla urozmaicenia torebkę w stylu vintage. Ze wspomnianych wyżej dodatków są okulary, naszyjnik oraz bransoletki. Rozwichrzone włosy też pasują do ogrodu.















Do następnego!Pa!

35 komentarzy:

  1. Ewuś bardzo fajny zestaw, takie miejskie boho, super spódnica i wszystkie dodatki, buty, torebka, katana dżinsowa zawsze na czasie ☺ Buziaki 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę boho, a miał być ogród :) Dziękuję Ola :))

      Usuń
  2. Bardzo Ci ładnie w tych kolorach:))śliczna spódnica :))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu :)) Kiedyś bardzo często nosiłam te turkusy.

      Usuń
  3. Pięknie! Wszystko współgra idealnie. Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica kwiatkowa plus katana? Coś mi to mówi ;) Pamiętam takie torebki z dzieciństwa, moje ciotki takie miały, lata '70 ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co Ci mówi?:)) Ale się zgrałyśmy, prawda to:)) Torebka rzeczywiście z tamtych lat.

      Usuń
  5. Świetny look, wszystko ze sobą cudownie współgra ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw super, ja tak mogę iść do pracy i katana jeansowa, świetnie połączona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi się bardzo podoba i ta kwiecista spódnica i torba(bardzo lubię takie) i cudowne sandałki. Pięknie wyglądasz w tym fasonie i kolorystyce, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa widzę duży Twój rozwój w dobrym kierunku, rozkręcasz się i dobrze Ci to wychodzi. Fajne sandałki z"kapustką" jak to nazwała moja wnuczka, miałam identyczne beżowe. Bardzo ładny zestaw, do śmiagania na co dzień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe, co piszesz :)) Myślę też, że to zasługa blogowania właśnie i podpatrywania dobrych blogerek (tak jak Ty na przykład). Człowiek się uczy :)
      Kapustka, to bardzo trafna nazwa, choć mi też ten pąk kojarzył się z kwiatem piwonii.
      Serdecznie dziękuję Marzenko :)))

      Usuń
  9. Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna codzienna stylizacja lubię połączenie kwiatów z dzins pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie świetny zestaw wszystko do siebie pasuje:) A ta spódnica boska:)

    buziaki:*

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. I po raz kolejny przegapiłam taki fajny temat, a myślę, że odnalazłabym się w nim w 100% aaaaa :O
    Fantastycznie wyglądasz kochana :D
    Bardzo podoba mi się Twój ogródek :P hehe
    A torebka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat był fajny, to prawda. Niektóre dziewczyny przedstawiły go naprawdę super. U mnie jest mały ogródek i cieszę się, że Ci się podoba :) dzięki :)

      Usuń
  13. Piękna jest Twoja spódnica Ewo, całość na wielki plus i jeszcze w oczy wpadły mi urocze buciki...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu świetny codzienny look stworzyłaś :) Spódnica jest cudna :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dziękuję pięknie za miłe słowa :))

      Usuń
  15. BUTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skąd takie wytrzasnęłaś ???? Są cudowne !!! A ja nawet nie lubię koturnów hahahah . Piękne, letnie kolory - turkusy, lazury - ach kocham taką właśnie paletę !!! Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz!!! Wytrzasnęłam z Deichmanna, sześć albo siedem lat temu, stare i nadal ładne, więc tak sobie w szafie są i czasem się je założy. Tak, kolory letnie. Dziękuję pięknie Margot :)))

      Usuń
  16. Fajny zestaw niebiesko-turkusowy . Modelka w tym zestawie również sympatycznie wygląda.
    Krystyna
    zapraszam do mojej strony
    www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i miło mi poznać :) Odwiedzę Cię na pewno :)

      Usuń
  17. Ewa!!! Stworzyłaś przepiękny kobiecy zestaw, w ciekawej gamie kolorystycznej :D!!! Jak dla mnie bomba :D!!!
    P.S. Torebka skradła moje serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuś piszę dopiero dzisiaj. Strasznie miałam zapracowany tydzień.
    Zawsze mówię tak niebieskościom. Kupuje zestaw w całości. :)
    No i Tobie też ślicznie w niebieskościach. :) Naszyjnik cacko!!!
    Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi Basiu, u mnie dni też mijają nie wiadomo kiedy, czasem również nie nadążam. Cieszę się, że Ci się podoba :)) Niebieskości nasze ulubione, choć ostatnio jakby ich mniej. Dziękuje pięknie za odwiedziny i komentarz :)))

      Usuń
  19. Piękny, bardzo kobiecy zestaw. Spódnicę porywam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy