środa, 18 marca 2015

Botki za kostkę - wiosenne trendy

   Poprzednio prezentowałam moje nowe botki. Już zdążyłam je przetestować. Są bardzo wygodne. Do takich butów pasuje albo krótka spódnica (przed kolano), spodnie rurki albo leginsy. Absolutnie nie powinno się zakrywać ich szerokimi spodniami. Ja dziś wybrałam spodnie rurki, koszulę w kratę, czarny szeroki pasek oraz kurtkę z miękkiej ekoskóry. Do tego torba-worek, bo cały zestaw jest swobodny. Z biżuterii mam tylko duży okrągły zegarek.  Myślę, że całość wygląda sympatycznie.














Kurtka-Libland, koszula-Autograph, spodnie-nn, botki-Deichmann, torba, pasek-nn,
zegarek-Timemaster

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy