niedziela, 29 marca 2015

Niedzielno - wiosenny look

   Przeglądając kolorowe czasopisma można zauważyć, że projektanci szaleją. Na wiosnę 2015 modne jest dosłownie wszystko i kratka i paski, kwieciste maksisukienki, frędzle, zamsz, torebki listonoszki, kuferki, worki itd., itd. Lista jest naprawdę długa. Każda "modnisia" na pewno znajdzie coś dla siebie. Ważne jest tylko aby nie przesadzić, no i czuć się dobrze w ubraniu. Bo modnie to przecież nie znaczy niewygodnie.  Mamy naprawdę szeroki wachlarz wyboru. Ja dziś przeglądając swoją szafę ( bo niedziela i do tego wolna, więc więcej czasu ) natknęłam się na koszulę w kratę, którą kupiłam w grudniu przed świętami. Koszulę zestawiłam z dżinsami, botkami, płaszczem i torebką chanelką. I w ten sposób powstał mój niedzielno-wiosenny look. Myślę, że całkiem spoko i ładnie i wygodnie. 

Ps. Sesja była rakietowa, bo zaczynał padać deszcz no i wiało.















Płaszcz - nn, koszula - miejscowy butik, botki - Deichmann, torba - nn

7 komentarzy:



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy