poniedziałek, 18 grudnia 2017

Lakier do paznokci i jego trwałość






 Cześć!
Witam serdecznie i dziękuję Wszystkim za przemiłe komentarze pod ostatnim postem :)

  Dziś u mnie o specyfiku firmy EVELINE, przedłużającym trwałość lakieru do paznokci. Jak to bywa z lakierami, dobrze wiemy. Jedne trzymają się dłużej, inne już na drugi dzień odpryskują. I wcale niekoniecznie rolę odgrywa tu cena, czasem te niby zwykłe, tańsze właśnie, trzymają się paznokci niczym imadło :)  Naprawdę rożnie to bywa i z takich lub też innych względów chwytamy się różnych sposobów, aby ten lakier na paznokciach był jak najbardziej trwały. Wiele dziewczyn zakłada paznokcie żelowe, hybrydowe, itp. itd.., które jak wiadomo trzymają się i długo i dobrze. Ale są też zwolenniczki tradycyjnego malowania paznokci, no i wtedy właśnie taki specyfik ochronno-utwardzający staje się rzeczą niezbędną. 
Ja chciałam Wam polecić właśnie taki lakier bezbarwny. Dostałam go na Mikołajki, więc  nie jest to post sponsorowany, tylko normalny, mówiący o moich odczuciach odnośnie tego kosmetyku.

A więc tak. Na opakowaniu napisane jest, że:
-pięć razy przedłuża trwałość lakieru
-doskonale zabezpiecz kolorowy manicure przed odpryskiwaniem i ścieraniem
-zapewnia niezmienny i lśniący kolor
-stanowi perfekcyjne wykończenie makijażu paznokci.
Sposób użycia: Pomaluj paznokcie swoim ulubionym lakierem, a po wyschnięciu zaaplikuj Acrylic top coat (bo tak to się nazywa). Po chwili możesz cieszyć się trwałym i lśniącym manicure'em.



Moja opinia jest bardzo pozytywna. Ja się z powyższym zgadzam. Przetestowałam i byłam bardzo zadowolona. Lakier trzymał się pięknie przez cały tydzień. Jak dla mnie to długo, tym bardziej, że lubię często zmieniać kolor, więc taki tydzień bez odprysków, to dla mnie optymalna wersja. Śmiało więc mogę ten "przedłużacz" trwałości lakieru, polecić.
Skorzystam z niego na te kilka świątecznych dni, a potem pomaluję sobie jakimś innym kolorem, paznokcie na Sylwestra i będzie okey. Taka ze mnie Zosia-Samosia, (małżonek mnie tak czasem nazywa).

No to jeszcze jedna fotka:)



  Obok tej szwajcarskiej receptury, zamkniętej w małej buteleczce (tak jest tam napisane), widać jeszcze jeden prezencik, a mianowicie, lakier do paznokci, też Eveline. To dosyć ciemny kolor, powiedziałabym, że taki mocno bordowy, ale ładny. Bordo, podobno do zielonej choinki bardzo pasuje :))



  Także polecam. Taki zestaw, to też dobry pomysł na świąteczny upominek. Potrzebujemy różnych prezentów, niekoniecznie drogich. Do tego można dokupić coś słodkiego lub jakieś dobre wino i gotowe.

Z serii "Kilka minut dla zdrowia i urody"

Jak się pozbyć przebarwień na dłoniach?

Jeśli po obraniu marchewki, buraków lub ziemniaków na dłoniach pojawiły się trudne do usunięcia przebarwienia (bo nie chciało się nam założyć rękawiczek albo ktoś nie lubi w rękawiczkach), możesz je łatwo usunąć, mocząc ręce w wodzie z dodatkiem soku z cytryny lub soku z kwaszonej kapusty.

Życzę cierpliwości i wytrwałości w tych przedświątecznych przygotowaniach oraz pięknych, lśniących paznokci i zadbanych dłoni, po tych marchewkach i buraczkach do sałatek i barszczyków!:)   




Do Następnego!
Pa!


47 komentarzy:

  1. tydzień? :) długo!! chcę to! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do Rossmanna trzeba podejść. Tam można to kupić. Dzięki :)

      Usuń
  2. Ja tylko żel albo hybryda, ale jeśłi to działa, to pewnie warto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ja, dla odmiany, na jakiś żel albo hybrydę się udam :) Dzięki :)

      Usuń
  3. uwielbiam kosmetyki Eveline. Mam ich pełno, z lakierów jestem zadowolona


    >>>> Zapraszam do siebie <<<<
    >>Miłego Wieczoru, xx Bambi<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki utrwalacz do paznokci do świetna sprawa :) Wesołych Świąt Ewuniu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od jakiegoś czasu doceniam utrwalacze. Anetko, dziękuję pięknie :))

      Usuń
  5. Nie lubię się z tą firma, od kiedy parę lat temu po ich odżywce posypały mi się paznokcie jak nigdy, a po ich odżywce do rzęs, straciłam sporo rzęs :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko kochana, aż tak !?? Chociaż mogę uwierzyć w nietrafione "pomysły" tej marki, bo mi na przykład nie pasują ich kremy do twarzy. I zdaje się, że Tara też kiedyś o tym pisała.

      Usuń
  6. Ja najczęściej mam hybrydy na paznokciach ale jeśli to działa to kiedyś chętnie spróbuje;)
    Zapraszam do siebie 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może i ja hybrydy spróbuję, bo jeszcze nie miałam. Tak z ciekawości choćby :)

      Usuń
  7. Ewa,fajny post:) Mam ten sam problem ....lakier znika w kilka chwil :))) ,ale jesli moge to zmienic to fajnie :)) Buziaki Renata

    PS: Ewo zdrowych i pogodnych swiat dla Ciebie i Twoich najblizszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, znika, a to z kolei strasznie wkurza.
      Bardzo dziękuję Reniu :)) I dla Ciebie też wszystkiego dobrego! :))

      Usuń
  8. Stosuje utrwalacze ale teraz szukam nowego /miałam z EVELINE ale chyba jakiś inny/.
    To działa i lakier trzyma się dłużej. Latem była hybryda ale teraz paznokcie muszą odpocząć więc w grę wchodzi tylko zwykły lakier. Poszukam...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może miałaś jakiś inny, jest kilka rodzajów.
      Dzięki Basiu :)

      Usuń
  9. Nie stosowałam tego jeszcze, ale po Twojej recenzji chętnie wypróbuję:))
    Wesołych i zdrowych Ewa!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tą firmą ale wiem że niektorzy maja inne zdanie. Kolor lakieru podoba mi się. Z okazji zbliżających sie świąt życzę Ci WESOŁYCH i rodzinnych chwil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i również życzę Wesołych Świąt !

      Usuń
  11. Ja akurat lubie ich wyroby, te paznokciowe, służą mi, więc chętnie wypróbuję! Ewuniu Kochana Wesołych, Radosnych I Rodzinnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chetnie spróbuje tego lakieru. Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuś Tobie i Twoim bliskim życzę dalszego radosnego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego lakieru, ale chętnie wypróbuję. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny produkt. Muszę go wypróbować :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie tydzień to baaardzo długo! muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj długo i dla mnie. Pierwszy, który wytrzymał tydzień, to był lakier Essie, z utrwalaczem, z tym, że ostatnie dwa dni, to już trochę widać to i owo i trzeba zaraz zmywać, ale i tak jest ok :))

      Usuń
  17. Widzę, że lakier w kolorze, który bardzo lubisz (mi też się bardzo taki głęboki odcień podoba, na paznokciach musi wyglądać pięknie). Co do trwałości to nie mogę się wypowiedzieć, nigdy nie malowałam paznokci za wyjątkiem studniówki :). Szczęśliwego Nowego Roku Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lubię ten kolor.
      Mam kilka koleżanek w pracy, które też nie malują paznokci.
      Dziękuję Magda, dla Ciebie też wszystkiego najlepszego! :))

      Usuń
  18. Stosuje hybrydy także produkt nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja niestety tylko maluje paznokcie lakierem bo na hybrydę mam uczulenie:) to zdecydowanie coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dawno nie malowałam paznokci lakierem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tylko, lubię często zmieniać kolor :)
      Dzięki :)

      Usuń
  21. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja staram się zazwyczaj nie malować paznokci ale jak najbardziej czasami zdarzy mi się użyć jakiś lakierów. Najwięcej w tej kwestii zależy przede wszystkim od okazji. Osobiście jestem bardzo zadowolona z kosmetyków firmy https://eveline.pl/ i to właśnie je najczęściej znajduję w swojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy