wtorek, 7 lipca 2015

Letnie orzeźwienie

   Cześć!
   Dzisiaj nieco inny post, do którego napisania skłoniły mnie obecne upały. Wszyscy uwielbiamy lato tak gorące i upalne, może tylko niekoniecznie o afrykańskich temperaturach, ale nie ma co narzekać, trzeba się cieszyć z tego , że jest , bo zwykle szybko mija. Niesamowicie chce się wtedy pić. Ale czego się napić by ugasić pragnienie i "napoić organizm". Dobre są chłodne soki, nieco zapomniane kompoty, herbatki owocowe, ale chyba najlepsza jest zwykła woda. Może być źródlana, mineralna, gazowana lub nie, jak kto woli. Ja na przykład lubię gazowaną, którą wzbogacam listkami mięty i plasterkami cytryny. W gorące letnie dni stale jest obecna u mnie w domu.  A oto kilka zdjęć:







   Prawda,że przyjemny dla oka widok. Słodkich, kolorowych napojów nie polecam, ponieważ jeszcze bardziej po nich chce się pić. No jakaś woda smakowa od czasu do czasu może być. Jak ktoś już musi słodkie niech wybierze zwykłą herbatę lub zieloną słodzoną cukrem. Wspaniale smakuje schłodzona lub z kostkami lodu.



  Miętowa herbata z cytryną też smakuje wyśmienicie.






   Gorąco polecam!!!





4 komentarze:

  1. super, trzeba sobie jakoś radzić w taką temperaturę:D lemoniada to super sposób:))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie woda z cytryną cały rok, woda z miętą i cytryną od wiosny do jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest bez wątpienia dobry wybór, dzięki !

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy