piątek, 6 lutego 2015

Czarny płaszczyk

    Mam trochę tremę, bo to pierwszy mój post i pierwsze zdjęcia ( a na dworze szaro ).
Ubrana jestem w płaszczyk kupiony na wyprzedaży. Tak na marginesie to można wtedy znaleźć wiele 
fajnych rzeczy. Do płaszcza założyłam szary komin, zapinaną na bok spódnicę (którą bardzo lubię),
czarne kozaki i brązową torebkę-worek. I tak można iść do pracy, na zakupy, na spacer.
 Mam jeszcze kilka pomysłów na ten płaszczyk, które niebawem pokażę. Miłego oglądania.







 


Płaszcz - AMISU ( NewYorker )
Spódnica - TROLL
Kozaki - nn
Torebka - nn

2 komentarze:

  1. Hej, bardzo sympatyczne zdjęcia pomimo tej otaczającej szarości. Płaszcyk super! Jezeli mogę Ci zasugerować,to powiększaj trochę fotki i będzie ok :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy