poniedziałek, 16 lipca 2018

Phenomenal Us - Challenge 18


Wielki Błękit/ Big Blue



 Wielki Błękit, to tytuł kolejnego wyzwania na naszej grupie Phenomenal Us. Te osoby, które do mnie zaglądają, wiedzą, że niebieski i jego odcienie, to mój ulubiony kolor. Od zawsze. Także można się domyślać, że sporo mam niebieskich rzeczy w szafie, a nawet w domu i nie miałam problemu ze stworzeniem zestawu w kolorze blue. Miałam nawet kilka na myśli i ostatecznie zdecydowałam się na zestaw dżinsowy, choćby z tej racji, że spódnica, którą mam na sobie jest już u mnie od roku, a jeszcze nie miała okazji zaistnieć na blogu. Do spódnicy założyłam dżinsową koszulę z lekkimi przetarciami,  brązowy pasek, brązowo-złoto-granatowe sandały i granatową torebką. Zestaw uzupełnia nowa bransoletka w kolorze pudrowego różu, błękitny pierścionek, delikatny łańcuszek na szyję, bransoletka na kostkę w kolorze złota oraz okulary. 















Koszula-Lidl, spódnica-F&F, sandały-CCC, torebka-nn, celebrytka-jubiler, bransoletka na kostkę-Rossmann, bransoletka na rękę, różowo-srebrno-złota-Mikołajki.



   A to mój Wielki błękit z 2016 roku :)





   I jeszcze jeden błękit :)



Do następnego! Pa!

33 komentarze:

  1. Wszystkie Twoje błękity bardzo mi się podobają:))dżins w tym kolorze jest najładniejszy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że lubisz jeans , a on lubi Ciebie. Każda propozycja mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje ten jeans, fajna spódnica, choć ja wolę bez przetarć, jaśniejszych plam, bo one powiększają uda, a ja swoje i tak mam całkiem całkiem. Bardzo ładne buty i biżuteria. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jeansu to najpiekniejszy kolor blekitu :) Piekne looki i pieknie w nich wygladasz :) Pozdrawiam serdecznie Renata

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeju, jak ja kiedyś lubiłam dżinsowe spódnice! Właśnie takie jaką masz w tej pierwszej stylówce. No, boska jest! I idealnie ją doubrałaś😉👍👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)) Kiedyś, dawno temu, za młodu, też się w takich spódnicach chodziło. Dzięki Sylwia ☺

      Usuń
  6. O tak, tak, niebieskości czy zwiewne, czy jeansowe - wszyściusieńkie są cudne!
    Ślicznie Ci w tym kolorze, no nie może być inaczej :)
    Sukienkę z zestawu 2 porywam!!!
    Pozdrawiam Cię Ewuś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sam bardzo lubię kolor niebieski, to samo się tyczy jeansowych zestawień :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieski to również jeden z moich ulubionych kolorów :) Niestety nie dałam rady ze zdjęciami, ale mogę podziwiać Wasze zestawy :)
    Super jeansowy look Ewuniu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie zawsze jestem :)
      Fajnie, że Ci się podoba, dziękuję :))

      Usuń
  9. Takie błękity, to ja lubię..I to bardzo!!!
    Dżins wygrywa!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny jest Twój błękit Ewo, ten aktualny i ten starszy. To świetny kolor.
    Zwróciłam uwagę na biżuterię, też ostatnio kocham taką delikatną.
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Basiu, że Ci się podoba, dziękuję wielce :))

      Usuń
  11. Kocham jeans w każdej postaci :) ))). Twoja sukienka jest fantastyczna - muszę coś takiego znaleźć - wygląda super :) )))) . Pozdrawiam błękitnie - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Margot 😊 Twoja pochwała dla mnie wiele znaczy 😊💙💙

      Usuń
  12. Wszystkie propozycje super bardzo mi się podobają, bo jeans to moja druga skóra, a przy okazji bardzo mi się podobasz w blond włoskach. Pozdrawiam Beassima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę ☺☺ a do blondu będę powoli powracać, zatęskniłam ☺

      Usuń
  13. uwielbiam koszule jeansowe :) świetnie Ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym rozbiła jednak ten jeansowy blok; dodaj torebkę czy właśnie narzutkę.
    Całuski, zapraszam na moją modową stronę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tak właśnie miało być. Na maksa na niebiesko, taka nasza zabawa na grupie :)
      Dzięki za komentarz :))

      Usuń
  15. Do twarzy Pani w tym błękicie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zestawy, szczególnie w sukience dżinsowej bardzo mi się podobasz. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest błękitnie, jest jeansowo, ... jest super! :)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy