poniedziałek, 3 grudnia 2018

Phenomenal Us - Challenge 34


Swetrzyska / Big Jumpers




  Witam wszystkich na kolejnym wyzwaniu naszej grupy. Dziś prezentujemy swetrzyska, czyli swetry, grube, większe, przyduże, no i pewnie kolorowe. U mnie na pierwszych zdjęciach trochę różowo, bordowo i granatowo. Na tych drugich szaro, ale z domieszką bordo. No i jest swetrzysko, które co prawda już kiedyś było tu, ale bardzo mi tu ten golf pasował, więc jest i dziś. Taka przypominajka :) Zapraszam do pooglądania i komentowania na blogu :)










Różowy golf z szenili-Bonprix, szal-Pepco, spodnie-Esmara Lidl, torebka-allegro, botki-F&F, perłowe korale-sh, bransoletka-z wakacji.






I wspomniany zestaw drugi. Tak się złożyło, niechcący, że w obu jest ta sama torebka i buty.




Szary, wielki sweter-KiK, spódnica-Pepco, torebka ze zmiennym paskiem-Allegro, botki-F&F.





Do następnego!
Pa!

47 komentarzy:

  1. Obydwa swetry są piękne:))pierwszy idealnie spasował do ciepłej chusty:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolorami się zgrało idealnie :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Pierwsza wersja jak dla mnie wygrywa choć i w szarościach jest Ci do twarzy ...❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, szczególnie wersja różowo - bordowa przypadła mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba ta kolorystyka. Dziękuję :)

      Usuń
  4. Ewuś Tobie i w niebieskościach i w różowościach jest ślicznie. Bardzo podoba mi się ten zestaw. Drugi także super, ale 1 - rewelka!
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie fantazje swetrzyskowe bardzo mi się podobają!!! Nawet nie wiem, która bardziej:D
    I w obu fantastycznie wyglądasz!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Swetrzyska są super, ja kocham je w każdym kolorze i fasonie. Pięknie Ewuś !!! Buziaki... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja je uwielbiam :) Nie ma to jak ciepły sweter :) Dzięki Krysiu :))

      Usuń
  7. Obydwa piękne zestawy, jednak szczególnie urzekł mnie ten różowy - do kradziezy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znakiem tego, trzeba mi w tych różach chodzić :)) Dziękuję! :))

      Usuń
  8. Wybieram zestaw różowo-bordowy, pięknie w nim wyglądasz :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duze swetry uwielbiam za ...wszystko :) Twoja rozowa wersja zachwyca choc szara jej wcale nie ustepuje :))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę wszyscy noszą grune swetrzyska, tylko ja wciąż mam z nimi problem :O
    Chyba uraz z lat młodzieńczych wciąż daje się we znaki, zawsze ja chuda, mała, wyglądałam w nich komicznie, jak w worku po ziemniakach,zawsze mnie gryzły grrrr i chyba do tej pory ten uraz mi został :P hehe
    Ale na kimś bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością co innego Ci pasuje. Co do gryzących swetrów, to też nie lubię i raczej takich nie mam.
      Dziękuję za miłe słowa ☺

      Usuń
  11. ALe cudnie !!!! Ta pierwsza propozycja różu i bordowego - mniam - pychota !!!!! A siwy zestaw z ołówkową to dokładnie moje klimaty - super to wygląda. Pozdrawiam cieplutko ;) - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba zestawy są śliczne :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba super ale mój faworyt to pierwszy, chyba za kolorek ha!ha! Pozdrawiam cieplutko Ewo...

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam swetry :) Twój różowy zachwyca :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja bardziej przypadła mi do gustu ;) ładne botki :)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba zestawy super, choć ten pierwszy podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię bardzo swetry, chętnie noszę i te duże i te małe, Twoje propozycje są świetne, pierwsza bardziej podoba mi się.Super kolory, botki kradnę:))) Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba Lila ☺ Dziękuję ☺

      Usuń
  18. Śliczne zestawy, szczególnie ten z połączeniem różu i bordo bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylizacje, wyglądasz pięknie :) Uwielbiam swetry, dlatego cieszę się, że mogą pojawiać się coraz częściej w moich stylizacjach :) Widziałam kilka świetnych swetrów w ofercie hurtowni odzieżowej Sosimply.pl i chyba zdecyduję się na zakup, który urozmaici moją kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten czas wielkich swetrów. Właśnie siedzę w wielkim, granatowym i puszystym :) Zachwyciłaś mnie kolorami pierwszej stylizacji. A te bordowe buty skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweter to must have jesienno-zimowego sezonu. Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie duże swetry. Fajne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewuś, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, zdrowia przede wszystkim.
    Wracaj, martwię się...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) I dla Ciebie również wszystkiego najlepszego.
      No tak, nie ma mnie ostatnio... grudzień nie był najlepszym miesiącem...
      I po prostu na fotki i blogowanie nie miałam już ani sił ani ochoty.
      Mam nadzieję, że niedługo się pojawię.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  24. Lubiłam robić zdjęcia na peronie dopóki nam go nie zdemontowali :) Super jest ten look:*

    Kochana najlepszego w nowym roku, mam nadzieje że okaże się dla Ciebie jeszcze lepszy niż uprzedni :*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy