poniedziałek, 18 lutego 2019

Phenomenal Us - Challenge 41


Szalejące rękawy/ Crazy Sleeves



  Szalejące rękawy, to tytuł kolejnego wyzwania naszej grupy z Facebooka. Przyznam się szczerze, że nie miałam specjalnie nowych pomysłów ani ciuchów na to wyzwanie a nie chcąc tracić udziału poszperałam w starszych postach, no i coś pasującego do tematu się znalazło. Podobnie zresztą było przy poprzednim kocykowym wyzwaniu. Czyli, podsumowując, znowu jest przypominajka. A może jeszcze ktoś nie widział? Ja te rękawy jeszcze mam i zamierzam w nich chadzać, jeśli tylko przyjdzie pora letnia. Pierwsza stylizacja bowiem jest typowo na lato. Ta kwiecista bluzka była o tu. Druga na nieco chłodniejsze dni. A zatem zapraszam :)









I propozycja druga. Sweter w panterkę z rozszerzanymi rękawami. Był o tu.






 Miłego tygodnia!
Pa!









37 komentarzy:

  1. Kocham takie fruwające rękawy:))piękne przypomnienie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co, od soboty mamy taką pogodę w Gliwicach, ze gdybyś powiedziała, że to zdjęcie w niebieskiej bluzce było robione dziś, uwierzyłabym :). Lubię takie rękawy, a to tego motyw na bluzce taki w stylu "japońskim". Kraj kwitnącej wiśni. Jak pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też pogoda piękna. I rzeczywiście można by tak pomyśleć, tylko te sandały.. :) Dziękuję serdecznie 😊

      Usuń
  3. Ewuś już kiedyś Ci pisałam, że ta bluzeczka jest śliczna i bardzo twarzowa.
    Druga też super i szalone rękawki są, ale ta pierwsza jest na pierwszym miejscu.:)
    Moc pozdrowionek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też tak uważam, pierwsza jest pierwsza ☺ druga mniej udana, ale jest, to się nosi. Dziękuję pięknie Basiu 😊

      Usuń
  4. Ta pierwsza bluzka po prostu śliczna. Kojarzy mi się z wiosną. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rzeczywiście się kojarzy ☺ Bardzo dziękuję ☺

      Usuń
  5. Obie stylizacje bardzo udane a rękawy super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje bardzo udane a rękawy super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te rękawy. Gdzie kupiłaś bluzkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺ Bluzkę kupiłam u nas w zwykłym butiku. W takich sklepach często można znaleźć ciekawe ubrania.

      Usuń
  8. Śliczna ta pierwsza bluzeczka☺

    OdpowiedzUsuń
  9. To u mnie podobna przypominajka:))
    Fajne te Twoje szalone rękawy! Szczególnie te panterkowe:D
    Pozdrowionka Ewa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, przypominajka, tak wyszło. Panterkowy sweter fajny, ale mogłam to jakoś inaczej pokazać. Może innym razem :)
      Cieszę się, że Ci się podoba 😊 Dziękuję 😊

      Usuń
  10. Szalone te Twoje rękawy. Obie propozycje ciekawe. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Rękawy super, baaardzo szalone! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalone rękawy cudowne !!! Obie wersje bardzo mi się podobają. Pozdrowionka Ewuś :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne obie stylówki, butki i bluzka z 1 zestawu najbardziej.Love...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne bluzki, Ewcia <3 piękne mają nadruki i rękawy :) okazuje się, że zawsze jesteśmy w stanie znaleźć coś w szafach do wyzwania :D pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺ No, jak się poszuka to się znajdzie, chociaż z plastikiem miałam problem i nie brałam udziału w wyzwaniu plastic-fantastic.

      Usuń
  15. Ewuniu jak wiosennie się u Ciebie zrobiło :) Pierwsza bluzka jest prześliczna :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, wiosennie ☺ Dziękuję i pozdrawiam ☺

      Usuń
  16. Bardzo fajne propozycje, a pierwsza bluzka dodatkowo w slicznym kolorze.
    Ach, powiało latem :) ))))))
    Super - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie bluzki są prześliczne. Letnią stylizacją rozbudziłaś moją tęsknotę za latem :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba zestawy bardzo ładne, ale ten pierwszy - taki wiosenno letni - bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie w tych stylizacjach. Podoba mi się romantyczność pierwszej jak i drapieżność drugiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne te bluzeczki, i bardzo do Ciebie pasuję :)
    ps. cos mi nie działają komentarze, więc bardzo przepraszam za braki pisania i takie tam

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy