niedziela, 23 czerwca 2019

Różowy t-shirt




  Czy ma ktoś w swojej szafie za dużo t-shirtów? Zdaje się, że nie. To taka część garderoby, której nigdy za wiele. Aczkolwiek łatwo przesadzić z ich ilością. Są przecież łatwo dostępne i tanie, po prostu. U mnie dziś nowy, delikatnie różowy z równie delikatnym nadrukiem. Idealnie pasuje do dżinsowych spodni. Widziałabym tu jeszcze szary dłuższy kardigan, ale w czasie ostatnich upałów, to wykluczone. Dziś jest u nas nieco  chłodniej i tak mogłoby być. Dwadzieścia siedem stopni jak dla mnie wystarczy, zdecydowanie.
Zestaw uzupełnia różowo-malinowa torebka, do której przywiązałam apaszkę, okulary przeciwsłoneczne i sandały na płaskiej podeszwie. Ot taki zwyklaczek codzienniaczek :) 
Zapraszam :)








T-shirt z nadrukiem-Bonprix, spodnie-Esmara Lidl, sandały-CCC, torebka-Biedronka, apaszka, okulary-nn.


Do następnego!
Pa!

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tylko spodnie trzeba by zmienić na szorty ☺ dzięki ☺

      Usuń
  2. Ja mam manię podkoszulkową. Jak tylko zbliża się lato, zaczynam gromadzić, przeważnie czarne, biały dyżurny musi być i siwe, bo w takich najczęściej chodzę. Głównie kupuję w Decathlonie, bo mają spoko jakość. Nie kupuję już kolorowych, bo i tak w nich potem nie chodzę. Nie mam nastroju ;) Ale mam jeden różowopudrowy, czeka właśnie na mój nastrój :)) Twój ma ładny odcień i pasuje Ci do urody. I super sandałki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam różne, najwięcej białych jednak. No i ostatnio dwa granatowe kupiłam. Fajny kolor i do wielu rzeczy pasuje.
      Dziękuję ☺☺

      Usuń
  3. Ewo, co jeden post, to ciekawiej. To niby taki zywklak, ale doskonale do Ciebie dopasowany. A koszulek mam stado... a ostatnio szukałam zwykłej białej, bez żadnego nadruku. I nie ma :( .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, bardzo mi miło ☺💜 Dziękuję pięknie ☺
      Gładkie białe widziałam ostatnio na dziale F&F w Tesco.

      Usuń
  4. T-shirty, podobnie jak jeansy to podstawa mojej egzystencji. Najwięcej mam w szafie białych, szarych i czarnych. Oczywiście część gładkich, a część z jakimś oryginalnym napisem ;). Wśród nich można rozróżnić kilka fasonów: oversize, 'slim fit', 'skinny'. Poza tym to jeszcze dekolty: okrągłe i w serek. Zatem wbrew pozorom t-shirt to bardzo ciekawy element garderoby :)!

    Zgadzam się, polskie lato powinno być do 27 stopni, więcej już nie toleruję :(.

    A zestaw mogłabym nosić w całości, super na co dzień: i do pracy i na bieganie po mieście!!!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, koszulki są niezbędne i najlepiej mieć różne, tak jak piszesz.

      Upały mnie męczą. Wolę wtedy być w pracy, przynajmniej jest klimatyzacja.

      Fajnie, że Ci się podoba , dziękuję pięknie ☺☺☺

      Usuń
  5. Uwielbiam róż:))Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, różowy zwłaszcza taki rozbielony dodaje świeżości.
      Dziękuję Reniu, pozdrawiam serdecznie ☺☺

      Usuń
  6. Bardzo ładna i kobieca koszulka, pięknie wyglądasz w takiej kolorystyce :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka bardzo mi się spodobała. Super stylizacja!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw. Piękny odcień różowego. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mam:D
    Taki w różu też by mi się przydał:))
    Fajny, lużny zestaw wymodziłaś!
    Pozdrowienka Ewa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo twarzowy ten pudrowy róż.
    Masz rację koszulek nigdy dosyć, chociaż w mojej szafie nie jest ich za dużo :)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jak dla mnie super, sama ostatnio kocham pudrowe róże więc jestem na Tak! Takich przewiewnych koszulek nigdy dość, mam sporo ale...jak fajną spotkam to kupię ha!ha! Lubię takie luzackie stylówki, w których czuję się swobodnie. Zwłaszcza w tropikalne upały. Pozdrawiam Ewo, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, jak się coś fajnego spotka, to kusi :)) Dziękuję Basiu!:))

      Usuń
  12. Świetnie Ci w tym odcieniu pudrowego różu i wzór na koszulce też bardzo fajny, zarówno do jeansów jak i letnich spódniczek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki delikatny kolor, lubię :)
      Dziękuję serdecznie:))

      Usuń
  13. Ostatnio mam fazę na kolory :) Cudownie wyglądasz w takim delikatnym różu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że masz ☺ ☺ też lubię kolory ☺ dzięki 😘

      Usuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy