niedziela, 18 sierpnia 2019

Letnia sukienka




  Z tą sukienka czekałam do urlopowego wyjazdu. Pomyślałam bowiem, że fajnie będzie ją pokazać w naprawdę letnim klimacie, na tle błękitu nieba, błyszczącej tafli jeziora, na tle białych żagli oraz zieleni drzew w oddali. Tak to sobie wymyśliłam. 
 Długa, zwiewna sukienka, granatowa, w duże, białe liście przyciągające wzrok. Dlatego też  uznałam, że nie będę robić zamieszania dodatkowym kolorem.  Dobrałam więc do niej granatową torebkę oraz płaskie, lekko błyszczące  sandały, dobre do długich spacerów wzdłuż brzegu jeziora. Biżuteria, to delikatny łańcuszek na szyję, subtelne bransoletki oraz wiszące kolczyki w kształcie liści oczywiście :) 
Zapraszam :)













Sukienka i torebka-Bonprix, sandały-CCC, kolczyki liście-Allegro, łańcuszek, bransoletki-butik.




  Uwaga! Dorzucam trochę wakacyjnych fotek :) Na zdjęciach są głównie Mikołajki i Giżycko.
Piękne Mazury nasze :)))















A tu znowu Mikołajki. Rejs.







 Do następnego!
Pa!

35 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, Ewo, i piękne plenery, zawsze lubiłam Mazury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka śliczna i wspaniale w niej wyglądasz:)))fajne wakacyjne fotki:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ooo, ja zawsze lubiłam. To również dobry kolor bazowy. Dziękuję :)

      Usuń
  4. Ewuniu pięknie i niezwykle kobieco wyglądasz w tej sukience :)
    Świetne zdjęcia. Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :)
    Bardzo fajna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa, niebanalna sukienka! Myślę, że i w miejskich plenerach będzie się fajnie prezentowała:))
    Fajnie, że sobie odpoczęłaś!
    POzdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna liściasta suknia :) Propsy za liściaste kolczyki do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liście tak.. ostatnio za mną chodziły, więc nie mogło być inaczej. Dziękuję :)

      Usuń
  8. Piękna sukienka, idealnie wkomponowała sie w to urokliwe miejsce :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sukienka, idealna na lato, a na dodatek taka kobieca! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna i zwiewna sukienka. Dziękujemy za spacer po Mazurskich miejscowościach ... to rejon polski, który jest nam zupełnie obcy. pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no to koniecznie trzeba ten rejon zobaczyć, odwiedzić, koniecznie. My zgodnie całą rodziną uwielbiamy mazury :) Dziękuję :)

      Usuń
  11. Fajna kiecka :D też lubię Mazury.
    obserwuję fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka!!! Idealna na wakacyjne wojaże :D!!!
    Wspaniała fotorelacja z wakacji. Szkoda, że lato dobiega końca :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, też lubię lato. Dziękuję Justyna :)

      Usuń
  13. Bardzo ładna sukienka, śliczny wzór - pasuje ci taka długość :)
    Piękne widoki :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobała ta długość. Zdecydowanie dobrze się w niej czuję.
      Dziękuję :)

      Usuń
  14. W Giżycku dawno nie byłam. Piękne miejsce

    Sukienka bardzo ładna. Taka letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałaś rację, sukienka ładnie się prezentuje w wakacyjnych klimatach.:
    Świetnie leży na Tobie i jest bardzo twarzowa.
    W Giżycku byłam baaardzo dawno temu... Na pewno wiele się zmieniło.
    Moc pozdrowionek.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz byłam, jak miałam dziesięć czy dwanaście lat, nie pamiętam dokładnie. Z rodzicami na wczasach, no a potem, to dopiero w zeszłym roku i w tym. W każdym razie zauroczyłam się tym miejscem, mogłabym tam mieszkać.
      Z sukienką się bardzo polubiłam, także dziękuję za miłe słowa :)) Pozdrawiam :)

      Usuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy