piątek, 13 września 2019

Biała koszula/ Dwie wersje




   Biała koszula. Zawsze na czasie. Dobra na różna okazje. Chyba każda z nas ma w swojej szafie i to pewnie nie jedną. 
Najczęściej zakładamy ją, gdy chcemy być eleganckie, tzn. na jakąś uroczystość, do pracy, do szkoły. Ja dziś chciałam pokazać białą koszulę tak bardziej w miejskim stylu, w połączeniu z dżinsami, czarnymi klasycznymi sandałami i elegancką torebką. Takie pomieszanie dające fajny efekt. Trochę elegancji, trochę wygody. W sam raz na miejskie wypady.
 Koszula rozszerza się ku dołowi, jest w kształcie litery A, co oznacza, że sprzyja wielu sylwetkom. Z powodzeniem może stanowić tunikę do spodni.  Uroku też dodają guziki w kształcie pereł.










Biała koszula-Bonprix, spodnie-Lidl, sandały-F&F, torebka-butik.



  Wersja druga, to połączenie elegancji ze sportową wygodą. I tutaj do obszernej białej koszuli dałam czarne spodnie oraz czerwone espadryle. Espadryle można nosić na co dzień i do różnych zestawów, przełamując elegancję i dodając tym samym sportowego, luźnego stylu. Dla podkreślenia sportowego charakteru czerwona torba worek i  koraliki. 






Biała koszula-Bonprix, spodnie-Lidl,espadryle-Balando.pl, torba worek-butik, naszyjnik-butik.




Pozdrawiam!
Pa!

25 komentarzy:

  1. Obie wersje super
    Bardzo podoba mi się Twoja koszula

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Klasyczna i folklorystyczna zarazem! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzi Ci pewnie o czerwone koraliki? Różne są zdania, ale dziękuję ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie niedawno rozmawiałyśmy z córką o uroku białych koszul:))masz racje zawsze dobrze wyglądają i zawsze na czasie:))Twoja jest piękna i w obydwu odsłonach prezentuje się świetnie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Reniu, dziękuję Ci serdecznie ☺☺

      Usuń
  5. Też bardzo lubię białe koszule, świetne stylizacje☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak elegancko a zarazem na luzie. Ty to Ewuś potrafisz.:)
    Bardzo mi się podoba szczególnie druga wersja.:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebiście! Właśnie taka stylówka chodzi mi po głowie! Ale przegapiłam fajną maxi koszulę w jednym sklepie, a nie wiem, kiedy będę miała okazję do niego podjechać, więc płaczę i kwiczę :(( Ale i podziwiam Twoje wersje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, znam ten "ból". Ja przegapiłam jeden fajoski, ciepły sweter. Przydałby się teraz, strasznie mi go żal :((
      Dziękuję Sylwia, bardzo się cieszę, że Ci się podoba ☺☺

      Usuń
  8. Uwielbiam białe koszule :) Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Białe koszule to zdecydowanie must have w każdej garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam białe koszule. Twoja bardzo mi się podoba.
    Ciekawe zestawy nam pokazałaś Ewuniu. Pierwszy bardzo w moim stylu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺ Ten pierwszy też ciut lepiej mi się podoba ☺

      Usuń
  11. Trendy zmieniają się co sezon, jednak biała koszula połączona z klasycznymi dżinsami to zestaw nieśmiertelny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biała koszula zawsze jest na czasie :) Pierwsza stylizacja mnie powala :) Super :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa koszula!
    Obie wersje świetne! Ale kupiła mnie ta z dżinsami:D

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy