czwartek, 14 maja 2020

Miejski luz



   Lekki płaszcz w kratę, niebieska koszula z małym kołnierzykiem, dżinsy z podwiniętymi nogawkami, sznurowane buty, okulary przeciwsłoneczne oraz torebka. Tak wygląda ten codzienny zestaw. Swobodny, niczym nie krępujący ruchy fason płaszcza jest idealny na co dzień. Do tego ta piękna granatowo-szaro-czerwona krata. 
Oczywiście wiosną dominują desenie kwiatowe, jednak krata, w każdej postaci, zawsze się gdzieś tam przewija i odnajduje. To przecież bardzo lubiany wzór.



  Niech Was nie zmyli ta waliza, nigdzie się nie wybieram. Posłużyła mi jako rekwizyt do zdjęć. Powoli bowiem przenosimy rzeczy do nowego domu.




  Tu wersja jeszcze bardziej swobodna. Zamieniłam bluzkę z kołnierzykiem na biały t-shirt z rękawami trzy czwarte oraz sznurowane pantofle na białe trampki.






Płaszcz-Bonprix, niebieska bluzka-House, biała-KiK, dżinsy-Lidl, skórzane, granatowe pantofle-lokalny sklep, trampki-też, torebka-Zalando.pl.


Trzymajcie się!
Do następnego!
Pa!



18 komentarzy:

  1. Great post,thanks for sharing!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet bardziej wolę kratę w pastelowym wydaniu, niż kwiaty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no widzisz, zdania są różne ☺ i fajnie ☺

      Usuń
  3. Fajne, luźne stylizacje, lubię takie zestawy. Miło popatrzeć, bo u mnie ostatnio dresy albo ubranko robocze do ogrodu... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chodzę do pracy, więc wiesz, trzeba się ubrać, jakoś, a takie luźne zestawy bardzo mi pasują. W ogrodzie też działam, w roboczym ubraniu ☺
      Dziękuję i również pozdrawiam ☺

      Usuń
  4. Bardzo ładnie to wszystko zestawiłaś - szczególnie zestaw pierwszy przypadł mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też go lubię bardziej :) Dziękuję :))

      Usuń
  5. Świetny płaszczyk. Uwielbiam takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam. Zawsze podobają mi się też u innych :) Dziękuję :)

      Usuń
  6. Bardzo wygodna i elegancka stylizacja:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. No to gratulacje z okazji nowego gniazdka.
    Fajny, luźny a zarazem elegancki styl. :)
    Pasuje Ci Ewuś.
    Pozdrawiam Cię w niedzielny wieczór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺ Gniazdko wymaga jeszcze pracy, ale co dzień, to do przodu ☺.
      Ten płaszczyk uwielbiam i ten styl. Dzięki jeszcze raz ☺

      Usuń
  8. Szalenie podoba mi się ta krata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny ten Twój luzik. Fajnie w pierwszym zestawie. Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia😍

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy