niedziela, 26 lipca 2020

Spódnica z dżerseju




  
  Cześć!
 Witam serdecznie po krótkiej przerwie. Przeprowadzka, wykańczanie domu, to sprawy, które ostatnio zajmują większość mojego czasu. Także będę się pojawiać i znikać :) 
Dziś znalazłam chwilę i jestem, bo trochę się za tym wszystkim stęskniłam ;)
 Spódnica z dżerseju, biało granatowa, od Bonprix, to mój nowy nabytek. Uniwersalny fason, przyjemna tkanina i bardzo ładny, jak dla mnie  wzór, dają poczucie letniego komfortu.  W zestawie z białą luźną bluzką, wisiorkiem, białymi trampkami oraz naprzemiennie torebki, żółta i granatowa. 
Taka letnia elegancja. Na luzie, nieprzymuszona, dobra na każdy dzień. W chłodny letni poranek lub wieczór można zarzucić dżinsową kurtkę albo grubszy sweter, najlepiej granatowy i dalej się dobrze  wygląda :)
Zapraszam do pooglądania :)








Bluzka razem z wisiorkiem-ryneczek, spódnica-Bonprix, granatowa torebka-również Bonprix, żółta torebka-butik, trampki-butik.



Do następnego!
Pa!




31 komentarzy:

  1. Super całość, bardzo mi się podoba🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Super całość, bardzo mi się podoba🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. Lubie spódnice z dżerseju są bardzo wygodne. Dodałaś do stylizacki piekne torebki. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dżersej dobry i na gorący dzień lata. Bardzo wygodnie 🙂 Dziękuję pięknie za miłe słowa 🙂

      Usuń
  5. Piękny i wygodny zestaw stworzyłaś:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest Reniu, można śmigać cały dzień 🙂 Dziękuję 🙂

      Usuń
  6. Wykonczanie domu i remonty niestety zabierają mnóstwo czasu. Spódnica piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu i cierpliwości, zwłaszcza w obecnym czasie. Ale powoli i do przodu 🙂
      Dziękuję 🙂

      Usuń
  7. Ewuś, najważniejsze, że już końcówka.
    My remont kuchni musieliśmy odłożyć...
    Spódnica śliczna. Niebieskości zawsze na TAK.
    Serdeczności posyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak końcówka, ale chyba chciałabym żeby już było wszystko dopięte.
      Remont Basiu jeszcze zrobicie, zdrowie najważniejsze.
      A spódnica tak, bardzo fajna 🙂 Dziękuję 🙂

      Usuń
  8. Ciekawy wzorek ma spódnica, fajnie zestawiłaś całość, uwielbiam takie stylizacje... elegancja ze szczyptą luzu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciekawy, taki mniej spotykany 🙂 Cieszę się, że Ci się podoba 😊 Dziękuję 😊

      Usuń
  9. Bardzo fajny zestaw, taki na luzie. Ale nie do końca. Kocham takie spódnice, Twoja ma fantastyczny wzór. Całość rrwelacja i super foty. Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemiłe słowa 😊 Dziękuję pięknie 😊

      Usuń
  10. Urządzanie nowego lokum to dopiero przygoda i radocha. Ja po małych remontach u nas na kwadracie, czuję jakbym zaczynała jakiś nowy rozdział 😉😊 Fajowy luzacki zestaw u Ciebie 👍👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, z pewnością jest to nowy rozdział 🙂 Luzackie zestawy na lato zwłaszcza w gorące dni, jak najbardziej 🙂 Dziękuję! :))

      Usuń
  11. Bardzo podoba mi się nadruk na tej spódnicy.Ze zwiewną bluzką tworzy wspaniały duet :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam połączenia biało-granatowe! Bardzo fajna spódnica, ładnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy wzór ma ta spódnica, świetne połączenie :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wzór nietypowy, spodobał mi się. Dziękuję 🙂

      Usuń
  14. Bardzo ładna ta spódnica :D Co do przeprowadzki to powodzenia, bo pewnie zostało jeszcze sporo pracy.

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa 🙂
      Tak, jest sporo pracy, zwłaszcza przy pracach wykończeniowych, ale wszystko fajnie 🙂

      Usuń
  15. Super, bardzo m się podoba. Z musztardową torbą set nabiera oryginalnego charakteru - zdecydowanie nosiłabym bardziej w takim połączeniu. Pozdrawiam i życzę powodzenia z przeprowadzą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musztardowa ciągle w użyciu. Bardzo mi przypadła do gustu 🙂 Piękne dzięk 🙂

      Usuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy