piątek, 23 października 2020

Długi fioletowy sweter oraz czerwona bluzka etno


   Długie swetry tej jesieni zdecydowanie opanowały nasze ulice. W dodatku można przebierać w kolorach. Ja wybrałam piękny fiolet. 

  Fioletowy kardigan o grubym splocie połączyłam z szarą koszulką na długi rękaw oraz z szarymi spodniami. Do tego czarna torebka i czarne trampki na grubej podeszwie. Idealny strój na co dzień. Bardzo wygodny a charakteru dodaje mu właśnie kolor.






Długi sweter-sklep internetowy www.lilonka.pl, szary t-shirt z długim rękawem-KiK, spodnie-Lidl, torebka-Zalando, trampki-New Yorker, zegarek-butik.




   Zdjęcia robiliśmy na tle przyrody w słoneczny dzień. 
  Na nieco zadrzewionych, przyleśnych łąkach, oprócz sporej ilości maślaków można spotkać też i takie grzybki:🍄



  No to teraz, zgodnie z tytułem, drugi zestaw.
 Czerwona bluzka w takie trochę żyrafy. Takie trochę, bo te żyrafy na bluzce mają kółka, kółeczka, kropki, a prawdziwa żyrafa jest przecież w lamparcie łaty. I te ptaki przypominające flamingi, i palmowe liście. Taki trochę wzór etno, bardzo ładny zresztą.
Bluzka od razu zwróciła moją uwagę. Kupiona jeszcze w sierpniu, ale jakoś nie było okazji.
Do tego zwykłe dżinsowe spodnie oraz czerwone lakierowane szpilki.
Zestaw taki trochę pomieszany, ale kto komu zabroni?



Bluzka-Medicine, spodnie-Lidl, szpilki-butik, zegarek-Lidl.


I tu już moja nowa fryzura. Wreszcie po ośmiu miesiącach wybrałam się do fryzjera podciąć końcówki.



Chyba się nie zapowiada, ale i tak życzę słonecznego weekendu :)
Do następnego!
Pa!



17 komentarzy:

  1. Bardzo lubie takie długie swetry:)))piękna bluzeczka:)))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia zyczę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie długie 🙂 Dziękuję Reniu serdecznie! :))

      Usuń
  2. Fajne stylizacje, sweter ma piękny kolor, a bluzka świetny, oryginalny wzór. Pięknego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od zawsze lubię długie kardigany, miałam parę choć nie o tak grubym splocie, w tym roku jakoś mało wykorzystałam mój zielony, albo za ciepło albo za zimno...podoba mi się Twój, ciekawy kolor. Serdecznie pozdrawiam, miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chociaż jestem zmarzlakiem, daję radę 🙂
      Dziękuję Basiu 🙂

      Usuń
  4. Uwielbiam takie długie swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham długie swetry, płaszcze i wszystkie inne, więc jestem na taaak!! :D
    Czerwony to moja miłość, bluzka hm.. widzę ja na sobie w lecie, w jakichś tropikach:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham :) bluzka latem tak, jak najbardziej :)
      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Super sweter
    Uwielbiam takie długie swetry

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweter, kolor i bardzo Ewuś Ci w nim do twarzy.:)
    Drugi zestaw i fryzurka też twarzowe.
    A my z M. zmagamy się aktualnie z covidem...
    Moc pozdrowień i buziaków posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu.
      I również bardzo mi przykro z powodu choroby. Tym mocniej pozdrawiam i zdrowiejcie szybko!

      Usuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy