niedziela, 29 listopada 2020

Krótki płaszcz boucle

 


   Kolorowy, w kratę krótki płaszcz z przędzy boucle. Jak to się mówi, od razu wpadł w oczy. No i jest. Bardzo dobry na co dzień, bardzo dobrze wygląda z różnymi spodniami  i butami. Uwielbiam go za to i za te kolory :) , tak bardzo potrzebne w te pochmurne listopadowe dni. 

 Dojrzałam go w jednym butiku przy markecie, gdzie często robię zakupy. Tak czasem po prostu bywa :)

 Dziś zestawiłam go z szarą dzianinową  spódnicą oraz szarym, mięciutkim golfem. Też z miejscowego butiku. Taki golf "chodził" mi po głowie już jakiś czas. Jesienną, wietrzną porą, to bardzo przydatna rzecz, ale też trzeba golfy lubić i dobrze się w nich czuć. Ten mój nie opina zbytnio szyi, więc jest okey. Do tego jest wysoki, co również mi odpowiada.

 Cały zestaw uzupełniają czarne kozaki z nubuku oraz czarna torba. Uznałam, że kolorów już wystarczy, bo są przecież na płaszczu, który posiada dodatkowo przy kapturze ozdobną taśmę.






Płaszcz i golf-butik, spódnica-Pepco, torba-Anna Field/Zalando, kozaki-Deichmann, pomadka-Pani Walewska.
 








  Miłego tygodnia i do następnego!
Pa!

    


18 komentarzy:

  1. Piękny jest ten kolorowy płaszczyk i bardzo ładnie go wyciszyłaś szarością i czernią:)))bardzo mi się Twój zestaw podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Reniu 🙂 Tak pomyślałam, że kolorów już wystarczy i dałam szarość i czerń. Również pozdrawiam, zdrówka! :))

      Usuń
  2. Ale ładne kolorki ma ten płaszczyk :) Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa świetny płaszcz, z dużym potencjałem kolorystycznym. Tak wiele kolorów do niego pasuje. Fajna stylówka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, potencjał jest, ale nie wiem czy założyłabym do niego np. czerwone spodnie, czy bym się odważyła, nie wiem. Na razie kombinuję ze spokojnymi barwami.
      Dziękuję Marzenko 🙂🙂

      Usuń
  4. Bardzo ładny płaszcz, Walewską kojarzę z kiosków :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂
      Pani Walewska, to stara marka. Pamiętam, że moja mama miała takie perfumy, w tych kolorach, granatowy i złote napisy. Bardzo ładnie pachniały. A czy były w kioskach? Pewnie tak, też coś pamiętam z tamtych lat.

      Usuń
  5. Płaszcz boukle miałam na samym początki tego wieku, był świetny, niestety ale zniszczył się a drugiego takiego nie udało mi się zakupić. Bardzo ciekawe kolory, które ja lubię. Ładny kolor szminki, pamiętam czasy kiedy trzeba było zdobywać te kosmetyki i perfumy, jeździłam po nie do Krakowa. Zegarki to moja słabość, uwielbiam, serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten mój też mi długo posłuży.
      No i tak, jak piszesz, inne czasy były.. trochę pomiętam 🙂
      Dziękuję Basiu i również pozdrawiam 🙂

      Usuń
  6. Super kolorki ma ten płaszczyk :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba własnie te kolory mnie przyciągnęły :) Dzięki :)

      Usuń
  7. Wypatrzyłam bardzo gustowny w świetnej kolorystyce płaszczyk. Bardzo lubię fakturę jaka ma boucle, doskonale pasuje na jesienne i zimowe okrycia. Stworzyłaś super stylizację.Kolorystyka płaszczyk ddaje dużo możliwości do łączenia z innymi kolorami.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wcześniej podobały mi się okrycia o fakturze boucle i nareszcie mam takie 🙂
      Bardzo dziękuję za miły komentarz 🙂🙂

      Usuń
  8. Świetny płaszcz, kolorki ma cudne!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kratę i jak najbardziej podobają mi się jego kolory :)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy