niedziela, 14 lutego 2021

Ołówkowa z guzikami

 


  Cześć!

 U mnie dziś znowu spódnica. Tym razem ołówkowa, czarna, z guzikami po skosie i z wiązanym  paskiem, z małym rozcięciem na przodzie. Mam ja już jakiś czas, ale to dziś jest premiera :) Lubię chodzić w spodniach, ale tak samo lubię spódnice, tylko te mroźne dni czasem człowieka zmuszają do tego żeby ciepło się ubrać i często są to właśnie spodnie i rajstopy razem. 

 W dzisiejszym zestawie postawiłam na warstwy. Założyłam pod czarny płaszczyk dżinsową kurtkę. Chce się już wiosny, może dlatego. Do ołówkowej błękitną bluzkę z małym kołnierzykiem. Z dodatków jest duży szal, wiszące kolczyki, okulary przeciwsłoneczne oraz torebka do ręki. Fajnie, że moda jest tak różnorodna i, że różne fasony torebek są ciągle na czasie (jak wyczytałam w jednym z kobiecych pism). Dzięki temu każda z nas znajdzie coś dla siebie. Buty, to oczywiście botki. Wybrałam te sznurowane. Najlepiej mi tu pasowały, lubię je, ale bardziej się nadają na cieplejsze dni, więc częściej będą na nogach wiosną.








Płaszcz-New Yorker, dżinsowa kurtka-Bonprix, bluzka-House, spódnica-ebutik, szal-Orsay, botki i kolczyki-Bonprix, torebka-nn.




   No i na koniec kilka dzisiejszych fotek naszej psinki. Nela na śniegu :))




Do następnego!
Pa!

23 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze na sobie spódnicy w tym roku. Szok. Ale taka prawda :D Twoja ma super fason. Ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to rzeczywiście, ja mam średnio trzy razy w tygodniu. Lubię :)
      Fason tak, spodobał mi się i zamierzam tę spódnicę do trampek też nosić i koszulki. Jak będzie cieplej oczywiście :)
      Dzięki! :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny zestaw:)))super te warstwy wyglądają:)))psinka urocza:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Guzikowy zestaw, fajnie to razem wyszło. Dodałabym tylko jakiegoś koloru, może szalik, może rękawiczki, jakiś mocniejszy jeden akcent. Ale ja lubię kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guzikowy i całkiem nie zamierzony. Tym bardziej fajnie, że to dostrzegłaś 🙂🙂
      No a kolor, to może bordowe rękawiczki. Też byłoby dobrze.
      Dziękuję Marzenko za fachową opinię 🙂

      Usuń
  4. Bardzo ładna spódnica :) Lubie ołówkowe spódnice i sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię spódnice 🙂 Dziękuję Agatko 🙂

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście 😃 Nawet nie myślałam o tym 😃

      Usuń
  6. Ja też nie miałam spódnicy, jak Sivka, w tym roku. W ostatnich latach rzeczywiście sodnie zawładnęly mną. A lubiłam...
    Spódnica bardzo mi sie podoba. Identycznie uszyty dół i z guzikami mam sukienkę żołtą, bardzo ją lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dziewczyny musicie to zmienić ;) spódnice są faajne :) Kiedyś, gdy moi chłopcy byli mali ciągle chodziłam w spodniach, bo wygodnie, szybko itd.. i pewnego razu założyłam spódnicę, mój młodszy syn zapytał wtedy "co to za ubranie?" Teraz średnio dwa, trzy razy na tydzień zakładam spódnicę lub sukienkę. Także Pola, załóż spódnicę nawet na zakupy. Na pewno też lepiej się poczujesz. U mnie tak to działa :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Świetna spódnica o ciekawym fasonie. Bardzo lubię spódnice ołówkowe i też mam ich kilka jednak czekam aż się trochę ociepli. Podoba mi się to jak zestawiłas ja z pozostałymi rzeczami wyszła bardzo fajna stylizacja.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, spódnica ma ciekawy fason. Niby ołówkowa ale trochę urozmaicona przez guziki i rozcięcie. I pasek przecież.
      Dziękuję za miłe odwiedziny :)

      Usuń
  8. Taką spódnice to kocham od zawsze, jest mega kobieca. Twoja Ewa z guzikami jest swietna, super cały zestaw. Pozdrawiam ciepło w te zimne dni :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ołówkowe, to też moje ulubione, mam ich najwięcej w szafie :)
      Dzięki Lila, pozdrawiam :))

      Usuń
  9. Bardzo fajna spódnica, dzięki guzikom mniej formalna, przez co można ją wykorzystać i do eleganckich i do sportowych stylizacji. Świetny szal i okulary, a psinka... słodzinka:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, spódnica będzie na niejedną okazję. Lubię takie uniwersalne ubrania :) Dziękuje za miłe słowa :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Fajna całość, spódnica chyba ciepła więc wszystko w sam raz... Masz warstwy więc też ciepło. Głównie chodzę o tej porze roku w spodniach choć ostatnio była sukienka. Psinka cudowna. Serdecznie pozdrawiam🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica jest z takiego mięsistego materiału, bardzo fajny w dotyku, pewnie jakaś mieszanka, nie znam się za bardzo. Sprawdzi się i wiosna i zimą.
      Dziękuję! :)

      Usuń
  11. Uwielbiam takie spódnice, świetne okulary! Piesio cudowny :)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy