środa, 14 lipca 2021

Maxi w kwiaty

 


   Cześć!

 Dziś mam dwie stylizacje. Maxi spódnica oraz długa sukienka w kwiaty. Taka sukienka, to must have na lato. Kwieciste wzory królują w sezonie wiosenno-letnim, jak co roku zresztą.  Można je spotkać na wszystkich częściach garderoby. Ja osobiście uwielbiam ten wzór. Kratkę wybieram bardziej jesienią, choć i zdarzyło się, że miałam kiedyś kilka koszul w kratę takich typowo letnich. Dawne to dzieje, jeszcze mnie tu nie było ;)

 Pierwszy zestaw, to długa spódnica. W kwiaty i liście. Przyjemne odcienie zieleni na jasnym tle. Do tego czarny t-shirt, dżinsowa kurtka oraz czarne płaskie sandały. Zielona torebka i "złote" kolczyki liście jako dodatki.





Spódnica-H&M, koszulka-Lidl, sandały-ryneczek, kurtka dżinsowa-nn, torebka-butik.


  Drugi zestaw, to długa sukienka w delikatne kwiaty, w rozbielonych niebieskościach i zieleniach w odcieniach oliwki. Do tego lekka niebieska koszula zawiązana w pasie. Kolczyki liście, wisiorek, bransoletki, zegarek w odcieniach złota i okulary jako dodatki. Złote dodatki latem bardziej mi podchodzą. Oczywiście wygodne, płaskie sandały. Denimowa koszula oraz sukienka wypatrzone w sh. Potrójny złoty wisior pochodzi z H&M.



Zdjęcia zrobione w moim ogrodzie. Psinka Nela też się załapała w kadr :))








Pozdrawiam i do następnego!
Pa!

24 komentarze:

  1. O, jakie fajowe stylówki :) Lubię takie i spódnice i sukienki. Długie, przewiewne. Do dżinsu - super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, fajna jest ta zwiewność i luz 🙂 Dziękuję 🙂

      Usuń
  2. Ależ cudne obie stylówki! Ale sukienka oczarowała mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnie też. Chyba zacznę częściej do "ciucha" zaglądać :) Dziękuję Pola 🙂

      Usuń
  3. Obie stylizacje świetne, bardzo lubię takie zwiewne sukienki, zdają egzamin zwłaszcza latem.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię 🙂 Dziękuję za miłe słowa 🙂🙂

      Usuń
  4. Witaj :)
    Super zestawy.Spudnica to mój faworyt. Bardzo lubię takie długie sukienki i spódnice. W sumie to tylko takie teraz noszę ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię też ołówkowe, ale latem takie zwiewne chyba są lepsze :) Dziękuję pięknie :))

      Usuń
  5. Bardzo ładne stylizacje. Szczególnie podoba mi się spódnica. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica jest bardzo ładna, to prawda :) Bardzo dziękuję za miły komentarz 🙂

      Usuń
  6. Też bardzo lubię kwiaty na ubraniach, szczególnie na zwiewnych spódnicach i sukienkach. Fajnie z jeansem to wszystko połączyłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię latem taki styl... Maxi, koszula wiązana i można lecieć:))
    Fajnie wyglądasz w obu stylówkach:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja idealna na taki dni jak mamy teraz. Czekam na stylizację, gdzie zaproponujesz szpilki damskie https://estetino.pl/szpilki-damskie . Takie na upalne dni. Bardzo fajny blof i bardzo fajnie się go czyta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka ma piękny, pastelowy odcień. A spódnica? To dopiero ciekawe połączenie kolorystyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz na topie są długie spódnice i sukienki. Ja osobiście bardzo lubię. Bardzo podoba mi się zestaw z sukienką. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie coraz bardziej lubię długie. Mini już raczej nie dla mnie. Dzięki Lila, pozdrawiam 🙂

      Usuń
  11. Zarówno sukienka jak i spódnica są super:)
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnica jest swietna , bardzo podoba mi sie jej nadruk :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. I to mąż ją wyhaczył 🙂 Dzięki 🙂

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy