niedziela, 4 grudnia 2022

Długa sukienka

 


       Długa sukienka w kolorze czarny bez lub jak dla mnie intensywny fiolet z domieszką bordo. Można też tak określić ten kolor. Przez mieszankę fioletu z bordo wyszedł mi  prawie total loook, gdyż do sukienki założyłam bordowe botki, bordowe, grube rajstopy oraz krótką kurtkę bordo. Do tego szal w podobnych kolorach nieco rozjaśnionych przez szarości. Post ten powstał w ramach współpracy z marką bonprix, skąd pochodzi sukienka.
        Jest bardzo fajna do codziennego noszenia. Prosty fason, lejąca formuła, wyszczupla i wydłuża sylwetkę. 
    

   Rękawy 3/4, więc warto czasem narzucić cieplejszy sweterek, zwłaszcza o tej porze roku. Jasny szary fajnie podkreśla intensywny fiolet. Sukienkę znajdziecie o tu.







   

Sukienka-bonprix, rajstopy, sweterek-Lidl, botki-Deichmann, kurtka-Sinsay, szal-nn.




 #reklama
Pozdrawiam!
Do następnego!
Pa!

15 komentarzy:

  1. Świetna jest ta sukienka. I wygląda na bardzo wygodną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka i w pięknym kolorze:))ja ostatnio polubiłam maksi:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Również pozdrawiam 🙂

      Usuń
  3. Bardzo ładna sukienka....

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz tej ślicznej sukience. Kolor doskonale dopasowany do Twojej urody.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka :D
    Trochę spóźnione... Mam nadzieję, że Święta były dla ciebie szczęśliwe. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta bardzo fajne, rodzinnie i milo🙂 Także dziękuję i również pozdrawiam 🙂

      Usuń
  6. Śliczna sukienka 💜
    Bardziej ładnie w niej wyglądasz 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka i bardzo Ci w niej dobrze. Zdjęcia na schodach - super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię nosić długie sukienki. Takie ubrania są wygodne i świetnie ukrywają niedoskonałości figury.
    https://infinitesolar.pl/

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy