niedziela, 20 września 2015

Ażurowy sweterek

   Cześć!
   Nie mam dziś za wiele czasu więc nie będę się za dużo rozpisywać. Pokrótce przedstawię dzisiejszą stylizację. Mam na sobie biały ażurowy sweterek, ołówkową, niebieską spódnicę, klapki i torebkę. Bluzkę kupiłam dawno temu w second handzie. Z miejsca mnie urzekła. Bardzo podobają mi się tego typu rzeczy, robione na szydełku bądź na drutach. Co niektórzy pamiętają zapewne jak nasze babcie i mamy wyczarowywały takie cuda. Różne, kolorowe sweterki, czapki, szaliki, rękawiczki. Moja mama zrobiła mi kiedyś na drutach takie piękne bolerko, które miałam do pierwszej komunii. Cudo. Szkoda, że nie wiem gdzie ono teraz jest. Wracając do mojego zestawu, to do sweterka założyłam wąską spódnicę i w ten sposób powstał elegancki look a jednocześnie taki trochę na luzie. Nie potrzeba nawet zbyt wiele dodatków, dlatego dobrałam jedynie kolczyki kulki robione na szydełku i w kolorze spódnicy. Zdjęcia robione były wczoraj przy pięknej słonecznej pogodzie, no dziś niestety pada ale to nie szkodzi, bo ja zaraz idę do pracy :))). Miłego oglądania.

Pa!













Sweterek - sh, spódnica - pepco, klapki, torebka, kolczyki - miejscowe sklepy

11 komentarzy:



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy