piątek, 6 listopada 2015

Olejki orientalne





   Dzisiaj co nieco o kosmetykach do włosów a dokładniej o zakupionym ostatnio przeze mnie olejku do pielęgnacji włosów. Ponieważ średnio co dwa, trzy miesiące farbuję włosy, a farbowanie jak wiadomo narusza strukturę włosów, konieczne jest stosowanie odpowiednich kosmetyków przywracających prawidłową  ich jakość. Od jakiegoś czasu stosuję więc min. olejki regenerujące. Na zdjęciu jest, ostatnio kupiony, nasz polski produkt firmy MARION. Seria olejki orientalne, regeneracje włosów, jojoba, słonecznik. Jak pisze producent oleje zawarte w formule intensywnie regenerują włosy, kondycjonując ich strukturę. Dzięki nim włosy są miękkie, gładkie i odżywione. Można użyć przed wysuszeniem i układaniem, na wilgotne włosy, by były miękkie i łatwe do wystylizowania lub na wykończenie fryzury, wcierając w końcówki. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona, produkt ma dodatkowo przyjemny zapach, co nie jest bez znaczenia oraz atrakcyjną cenę. Buteleczka ma 30 ml, a ponieważ stosuje się tylko 2-3 krople, (ja to nawet jedną, bo krótkie włosy), wystarczy na długo. Może ktoś używa tego kosmetyku? Jakie jest Wasze zdanie?



     Opakowanie ma też wygodny aplikator.

4 komentarze:

  1. Ciekawi mnie, musze wypróbować :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te olejki chodź są delikatne chyba za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie dobre, gdyż mam cienkie i delikatne włosy, także nie obciążają mi fryzury, pozdrawiam :)

      Usuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy