niedziela, 14 lipca 2019

Kolorowe dodatki





   Do stworzenia takiej stylizacji zainspirowała mnie Magda z bloga Lamodalena. Tak bardzo spodobał mi się zestaw, który pokazała w poście pt. "Simple not simple", że postanowiłam poszperać w swojej szafie i oto jest! Zestaw bardzo podobny, bo taki miał być. Biała "nierówna" koszula, granatowe cygaretki, kolorowe, drewniane korale, czerwona bransoletka, duża, żółta torba i soczyście czerwone sandały na słupku. Oto moja wersja. Jestem z niej bardzo zadowolona. Uwielbiam proste zestawy, urozmaicone nieco kolorem. Bo kiedy, jak nie latem takie barwy?

Nieraz zachwycam się zestawami, które na swoim blogu pokazuje Magda. Tym razem jeden postanowiłam odwzorować. Zapraszam do pooglądania i komentowania :)

Ps. Madziu, dzięki za pomysł! :) 











Koszula-F&F, cygaretki-H&M, sandały-nn, korale, bransoletka-z mojej szkatułki, torba-Terranova.







31 komentarzy:

  1. Ślicznie! Bardzo lubię kolorowe dodatki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO tak, w blogsferze są takie zestawy, którymi ja się zachwycam, inspiruję, kopiuję - ale otwarcie o tym mówię :) :D. Nooo fanastycznie wyszło !!! :):):) Ja lubię minimalistyczne zestawy, ale te kolorowe korale i butki bynajmniej mi tu w niczym nie przeszkadzają, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu świetny zestaw. Kolorowe dodatki zachwycają :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszło. Lubię taką prostotę podkręconą. I nieròwności w ubraniach 😉🙂👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kolorowe dodatki są najlepsze ponieważ nawet z elementami garderoby typu basic można stworzyć niesamowitą stylizację :D Zresztą świetnie widać to u Ciebie, bo choć koszula i spodnie są w klasycznej tonacji, to dzięki dodatkom całość prezentuje się o wiele bardziej energicznie :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry zestaw, klasyczne kolory zawsze robią to coś. Dodatki grają pierwsze skrzypce. Ewo mogłabyś tylko ciut skrócić przodem bluzeczkę, wtedy nogi byłyby jeszcze dłuższe. Czasami taka asymetria wpływa korzystnie na stylizację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ale obawiam się, że niczego nie będę skracać. To już nie będzie to samo, co oryginał, jak to mówi znajoma krawcowa :)

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz w tym zestawie:))a dodatki świetnie go uzupełniają:))ja uwielbiam wszelakie dodatki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna torebka i sandałki, uwielbiam takie kolory :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelka Ewa!!! Te dodatki "zrobiły" stylizację!!!
    Baardzo mi się całość podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło mi baardzo :)) Dziękuję pięknie :))

      Usuń
  10. Świetnie Ci wyszło, zestaw bardzo mi się podoba, ciekawe buty i biżuteria, super Ewo...serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie zestawy Basiu, które jakoś tak fajnie wyjdą i człowiek chętnie je potem zakłada. Ten jest właśnie taki. Dziękuję pięknie i pozdrawiam :))

      Usuń
  11. Very beautiful photo, I like it!
    red is my favorite color!
    https://luxhairshop.blogspot.com/
    Love your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja i dodatki. Uwielbiam takie soczyste kolory i białe bluzki :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Też się cieszę, że do mnie zajrzałaś :))

      Usuń
  13. Ewuś, jest letnio, kolorowo. :)
    Piękne Ci w tej fryzurce i w tym kolorze.:)
    Moc pozdrowionek i buziaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 🙂
      I tak, jednak w blond ie lepiej się czuję 🙂 pozdrawiam :))

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się kolor torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torba! Kolor idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy