piątek, 6 marca 2020

Sukienka w kwiaty





   Ta sukienka zachwyciła mnie kobiecym wzorem i falbanami. Jest zwiewna i lekka, na cieniutkiej podszewce. Do tego ten ożywczy  różowy kolor, nieco wyciszony przez czarny. Taki przyjemny dla oka duet wpisujący się w wiosenne trendy o mocnych kolorach. 
Wiosną, jak co roku zresztą, powracają kwiatowe wzory i energetyczne kolory. Na  rozbudzenie po pochmurnych zimowych dniach. 
 Sukienka pochodzi ze sklepu Bonprix. Ma efektownie wykończony dekolt malutką falbanką i wiązaniem. U dołu są falbany, które kończą się na linii kolan. Taka długość nigdy nie sprawia problemów związanych ze skracaniem sylwetki i pasuje zarówno tym niższym jak i wyższym kobietom.
Na wierzch założyłam czarny płaszcz o prostym kroju oraz zamotałam na szyi dwustronny szaro czarny szal w gwiazdy. Do tego czarna torebka, rajstopy i botki na obcasie. 
Sukienka, albo spódnica to naprawdę mega kobiecy ciuch. I choć bardzo lubimy spodnie, to chyba w żadnych się tak nie wygląda. 
Zapraszam do pooglądania i komentowania :)





Dziewczyny, zbliża się ósmy marca, może warto założyć kieckę?  To jednak miłe Święto :)




Sukienka, szal-Bonprix, płaszcz-New Yorker, botki-Lidl, torebka-CCC.




 
 

Miłego weekendu!
Pa!

38 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie połączenia. Zwiewna, delikatna sukienka i cięższa reszta. Swietnie dobrane kolory i piękne fotki. Wyglądasz Ewuniu bardzo kobieco w tym zestawie.Pozdrawiam serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie połączenia. Fajnie to wygląda. Cieszę się, że Ci się podoba 🙂 Dzięki serdeczne 🙂

      Usuń
  3. Sukienka jest piękna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiewna, leciutka i piękna. Kolorystyka bardzo mi sie podoba :) Pozdrowienia zostawiam przy Naszym Kobiecym Święcie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Pola, również pozdrawiam 🙂🙂

      Usuń
  5. Bardzo ładna sukienka :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka, lekka, zwiewna w połączeniu z kryjącymi rajstopami wygląda super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)) Dziękuję! :)

      Usuń
  7. Kochana, przyznam, że sama się nad tą sukienką do niedawna zastanawiałam, ma naprawdę przepiękne kolory ;)
    Buziaki ;*

    Zapraszam do siebie, niedawno pojawiła się nowa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukieneczka, bardzo przyjemnie ożywia ten outfit! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać nadchodzącą wiosnę :) Spóźnione ale szczere, wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet ;) Sukienka świetna na taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 🙂 i również życzę wszystkiego najlepszego 🙂

      Usuń
  10. Bardzo ładna sukienka, idealna na wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka idealna na wiosnę ale na chłodniejsze dni też świetna. U mnie w tym sezonie też będą sukienki, póki co pokazałam w wersji zimowej ale wiosenna jeszcze fajniejsza...ślicznie wyglądasz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienki są naprawdę fajne, bardzo je lubię :) Dziękuję Basiu :))

      Usuń
  12. Wow!!! Ta sukienka jest prześliczna!!! Wyglądasz obłędnie... bardzo, bardzo kobieco :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Justyna :)) Dziękuję pięknie :))

      Usuń
  13. Jaka śliczna jest ta sukienka, bardzo podoba mi się ta kolorystyka i wzór :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i bardzo wiosenna.
    Już kiedyś tutaj bywałam, może więc czas wrócić do tego? Jednak dzisiaj zapraszam Cię nieśmiało na mojego bloga na notkę - https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2020/03/1122-wirus-pozytywnych-mysli.html . Mam nadzieję, że przypadnie ona innym do gustu
    Pozdrawiam ciepło w ten trudny czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. W wolnej chwili do Ciebie. Pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
    2. Dużo radości z okazji świąt Ci życzę :)

      Usuń
  15. Bardzo ładna. Lubię takie zwiewne sukienki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory i jaka zwiewna!

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy