piątek, 20 marca 2015

Cały szyk w prostocie

   Jak zdążyłyście zauważyć moje zestawy są proste i w stonowanych kolorach. Styl klasyczny. Lubię wyglądać ładnie, elegancko i wcale stylizacja nie musi być nudna ani kosztowna. I nie chodzi też o to by co tydzień jeździć na zakupy do centrów handlowych, ale o to by tworzyć ładne, kobiece zestawy z tego co ma się w szafie. "Cały szyk w prostocie". Taki napis widziałam kiedyś, gdy byłam dzieckiem w jednym domu handlowym i tak mi utkwił w pamięci. I cały czas staram się tego trzymać, im mniej tym lepiej. A przy okazji, oglądacie czasem Kristinę Cordullę Nowy wygląd, nowe życie na tvn Style, ja ją uwielbiam. Albo "Czary mary Goka", szkoda, że już nie ma tego w telewizji. Gok zawsze pokazywał jak się ubrać w sieciówkach ( odpowiednio do figury i wieku) i super wyglądać. Jest jeszcze nasza Sablewska, też niezły program, w którym można się wiele dowiedzieć o ubraniach, fryzurach, makijażu. Bardzo polecam.

Ps. Zmieniłam trochę wygląd bloga, mam nadzieję, że na lepszy. Dużo pomaga mi mężuś:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy