niedziela, 22 marca 2015

Ciepło, cieplej... idzie wiosna

   Ciepło, cieplej, ale jeszcze nie do końca. Dziś rano, gdy wychodziłam o 6-ej z pracy ( po nocy ) musiałam odmrażać szyby w samochodzie. Pogoda w marcu jak wiadomo bywa różna, dlatego na popołudniowy spacer założyłam zimową czapę ( nie lubię zimnego wiatru ). Do tego czarny płaszcz o nieco bombkowym kroju z wielkim kołnierzem, spodnie boyfriendy oraz koturny. Spodnie to mój ostatni  czwartkowy zakup z Lidla. Na pierwszy rzut oka nie widać, że to boyfriendy, ponieważ odwinęłam nogawki, a góra jest zakryta. Nie myślałam o kupnie takich spodni, bo nie bardzo podobały mi się jak oglądałam je na różnych zdjęciach. Ale te nie są ani poszarpane, ani zbyt szerokie u góry, więc mogą być. No i całkiem przyjemny ten jeans, dobry będzie też na gorące dni. Dzisiejszy zestaw uzupełnia wspomniana już czapa, komin oraz okulary.




















Płaszcz - New Yorker, spodnie - Esmara ( Lidl ), koturny, torebka - Deichmann, czapka, komin - nn

7 komentarzy:

  1. swietna stylizacja! Bardzo fajnie, ze rekawiczki są w innym kolorze! :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a rękawiczki w tym słońcu wyszły na fioletowe a wydawały się bardziej granatowe :))

      Usuń
  2. Fajna czapka i super rękawiczki!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. oby takie ciepłe dni jak teraz trwały już ciągle i było tylko coraz cieplej ;)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy