poniedziałek, 9 marca 2015

Nowe botki

Hej! Jak tam kobiety u Was Dzień Kobiet? Mam nadzieję,  że dla każdej był to miły dzień. Ja akurat byłam w pracy, ale jeszcze późnym popołudniem pojechaliśmy na zakupy do Galerii Centrum i też było miło. Poniżej zdjęcia świeżo zakupionych botków z Deichmanna (jakoś zawsze muszę tam wejść). Mam kilka par butów z tego sklepu i dobrze się noszą. Botki zaprezentuję następnym razem, ponieważ dzisiejsze popołudnie spędziłam m.in. na kijkach (pogoda była super). Pozdrawiam serdecznie pa!







1 komentarz:

  1. Botki bardzo sympatyczne, teraz czekam na jakiś zestawik z tymi bucikami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym. I nie musisz zostawiać linków, zaglądam do wszystkich którzy mnie odwiedzają.

Obserwatorzy